  • Data: 2014-06-17 12:08:04
    Temat: Re: Aresztowali "pirata z Warszawy"
    Od: depros <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zwykłemu człowiekowi nie ,,kradną" 4 samochodów i zwykły człowiek nie
    > urządza sobie jazd 200+ po mieście a potem publicznych kpin z policji.
    >
    > Zwykły człowiek dostaje mandat za +11km/h i ewentualnie próbuje się o
    > to kłócić.

    Zależy jakie ma samochody. Bmw, Mercedesy powyżej klasy C, Porsche jak
    widać z informacji prasowych często kradną. Chłop miał wypożyczalnie
    więc zupełnie inaczej się rozbijają/znikają samochody w takim miejscu
    "nie moje to mam wyjebane". Zwróć uwagę że droższe samochody rzadko
    stoją w mniej ruchliwym miejscu dłuższy czas. Wiem gdzie mieszka
    właściciel Euro Agd i u niego pod domem nie stoi ani jeden lepszy
    samochód wszystko odrazu wjeżdża za bramę a następnie z tyłu za dom.911,
    Aston Martin widoczne są tylko moment jak wjeżdżają z ulicy za bramę.
    Przestań patrzeć przez swój pryzmat.
    Tak czy siak powinni go rozliczyć za przejazd a nie za elementy
    poboczne, bo robią z siebie w ten sposób nieudolnych.

    Roman Kluska https://www.youtube.com/watch?v=WZnzG6uTZwI
    tak mu zryli banie że wziął się za Owce. Pooglądaj o jego zatrzymaniu.