  • 41. Data: 2014-08-28 08:59:30
    Temat: Re: Apropos wyboru telefonu z Androidem
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    > "Chris" ltkkso$786$...@n...news.atman.pl

    p.sdfix
    ak.link2sdplus
    soft.gphone.app2sd

    vasque.fmount

> [...]
    > ładowania dają zwykle wyniki różne ;)
    >
    > nie umiem też sprawdzić czasu pomiędzy restartami,
    > gdyż jest on zbyt długi a nie mam aplikacji
    > liczącej dni
    >
    > Poza tym doskonały zakup. Po prostu doskonały,
    > jeśli nie liczyć tego, co nieco wyżej opisałem.
    >
    > Chyba w obu slotach muszą być SIMki -- gdy
    > jest jedna, Overmax jakoś gubi się. ;)
    >
    > -=-
    >
    > Nie wiem, czemu służy podział ,,dysku''. Być może
    > to zupełnie oddzielne fizycznie części o różnych
    > parametrach -- ta mniejsza może być szybka, a ta
    > większa może być powolna. Być może nie chodzi tu

    Długa ta lista wad ;). I to właśnie, moim zdaniem, odróżnia produkt
    markowy od 'chińczyka'. Niby działa, ale... zawsze są jakieś ale ;). Jak
    widać powyżej.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 42. Data: 2014-08-28 12:20:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 28 Aug 2014 08:56:31 +0200, GAD Zombie napisał(a):

    > Nie ośmieszam się, bo to są fakty i przeciętny człowiek o tym wie.
    > Wystarczy porównać takie produkty. Nie wymieniałem żadnej nazwy (jak Ty
    > powyżej), więc Twoje argumenty o Oppo i Xiaomi są bez sensu. Mówiłem o
    > tanich produktach chińskich bez nazwy lub z nazwą, która nikomu nic nie
    > mówi. Takich, które zwykle wyglądają na podróbki produktów znanych
    > marek. I w tej kwestii wszystko co napisałem to prawda.
    > Nie dotyczy to tylko telefonów, ale zupełnie wszystkiego - produkty AGD,
    > zabawki, elektronika i pewnie o wiele więcej.

    A jednak. Określenie "tani chiński produkt" nie ma już żadnego sensownego
    znaczenia. Tak samo jak wiele lat temu straciło znaczenie określenie "tani
    koreański produkt"
    Chińczycy potrafią robić dobre produkty i je robią. A jakość produktu jest
    najczęściej odzwierciedleniem ceny, więc po prostu może czas przestać
    oczekiwać, że za 100 zł otrzyma się dobry jakościowo produkt. Jedyny udział
    Chińczyków w tym jest taki, że oni jeszcze taki zrobią. Gówniany, ale
    zrobią. W innym kraju nawet nie ruszą palcem za taką kwotę. Ale to nie jest
    akurat wina chińczyków.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 43. Data: 2014-08-28 12:46:59
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-28 12:20, Waldek Godel pisze:

    > A jednak. Określenie "tani chiński produkt" nie ma już żadnego sensownego
    > znaczenia. Tak samo jak wiele lat temu straciło znaczenie określenie "tani
    > koreański produkt"

    Bo są dwa rodzaje Chińszczyzny:

    1. Tani Chińskie gów..no (Samosong, HTCos, S0NY, PANASŁONIC itp .._)
    2. Dobra markowa Chińszczyzna (np. Lenowo, Xiaomi, ZTE itp ..)

    ps. Dodać można jeszcze Chińskie zupki i sajgonki ale to już jak kto
    lubi :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 44. Data: 2014-08-28 13:46:56
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

> [...]
    > Chińczyków w tym jest taki, że oni jeszcze taki zrobią. Gówniany, ale
    > zrobią. W innym kraju nawet nie ruszą palcem za taką kwotę. Ale to nie jest

    Ale mowa była właśnie o tych tanich:

  • 45. Data: 2014-08-28 14:10:23
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-08-26 19:24, Marek pisze:
    > ołowiem bo od
    >
    > Ile razy go w wodzie utopiłeś? Bo ja swój dwa razy.

    To może od tego topienia w wodzie rosną mu wąsy :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 46. Data: 2014-08-28 14:22:31
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-08-26 16:19, Marek pisze:
    > lata a
    >
    > Po dwóch latach zacznie szfankować,

    szwankować

    > wyrosną mu wąsy rohs itp. Bym
    > dłuższych planów życiowych z współczesną elektroniką konsumencką nie
    > robił. Mój 3 letni sgs2, po 3 latach właśnie zaczął fochy stroić. I to
    > nie z powodu softu.

    Nie demonizuj ROHS. Na p.m.e są tacy co za krótką żywotność sprzętu
    winią ROHS i tacy co winą obarczają montaż SMT - zwłaszcza BGA. A prawda
    jest taka, że komórka w ciągu 3 lat zapewne z 50 razy ma okazje spaść na
    ziemię z wysokości 0,5 m do 1m. Może być narażona na odkształcenie
    obudowy w ciasnej kieszeni, czy zamoczona w wodzie. Zapewne gdyby ci ta
    komórka przez 3 lata leżała przy łóżku w charakterze budzika to nie
    stroiła by fochów.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 47. Data: 2014-08-28 16:19:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Zapewne gdyby ci ta komórka przez 3 lata leżała przy łóżku w
    >charakterze budzika to nie stroiła by fochów.

    Wszystko to komorce nie sluzy ... ale tato nadal uzywa Siemensa ME45,
    ilez to bydle ma juz lat ... ze 12 ?
    A na smietnik trafi najwyrazniej z powodu niedostepnosci bateryjki :-(

    J.

  • 48. Data: 2014-08-28 16:29:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" 53fe2241$0$3046$6...@n...neostrada.pl

    > Heh, naprawde musze tworzyc encyklopedyczna definicje,
    > zeby kilka osob tutaj zrozumialo co moze oznaczac chinski
    > wynalazek? Chinszczyzna? Tania tandeta produkowana na tony bez wsparacia producenta
    i zapewne kontroli jakosci?

    Trudno produkować bez wsparcia producenta.

    > Mialem w rekach tylna klapke.

    To słaba waga.

    [zarówno obudowy, jak i chińskiej gospodarki]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Zarówno Chiny jak i Rosja -- zmieniły się. To
    nie manufaktury z dziećmi w roli niewykwalifikowanych
    robotników pracujących z 5 dolarów amerykańskich na miesiąc. Gdy
    Putin płaci -- mniej niż 50 miliardów $ nie płaci jednorazowo.
    Nie opłaca się mu rozdrabnianie. Zobacz, jak naprawdę wygląda
    Dubaj (przysłowie mówi: dał Bóg Arabom ropę, ale zapomniał
    o rozumie) czy Pekin bądź Moskwa... Zobacz, ile zarabia
    wykształcony człowiek w ,,dzikich'' stronach świata.
    Porównaj to z nowoczesną_inaczej Polską tkwiącą
    w komunizmie i Stalinizmie swoim dziwnym prawem.

    Niemcowi co roku przybywa średnio 1800 pln (450 euro) od
    10 lat. To więcej niż minimalna pensja w RP.

    Proponuję i Tobie, i innym -- 1000 razy zastanów się, zanim
    wyśmiejesz Chińczyków z ich chińszczyzną, bo za jakiś czas
    (być może zanim umrzesz) Chińczyk będzie opowiadał o tym, że
    w Polsce ludzie pracują za darmo -- kosztuje jedynie transport,
    energia (w tym gaz czerpany z Rosji) i chiński nadzór nad ciemną
    masą roboli...

    Nowosądecka uczelnia prywatna skłonna jest kształcić tych, którym brak matury.
    Ale to tylko dostosowanie ,,prawa'' do sytuacji obecnej w RP od wielu lat. :)

    W kolejności alfabetycznej:
    Arabowie, Brazylia, Chiny, Japonia, Niemcy i Rosja -- to wkrótce będzie panowało na
    świecie.

    -- A Polska? [pyta pani Walewska swego kochanka, Bonapartego]

    IMO Polska może ponownie zniknąć z map świata na ponad sto lat.

  • 49. Data: 2014-08-28 16:45:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" 53fe2067$0$3046$6...@n...neostrada.pl

    > Desire, SGS, Defy, Defy+

    http://pclab.pl/news59339.html <-- Desire

    Niestety Android 4.x i 1 GB RAM.

    Podobnie wygląda szukanie pozostałych. (zwykle mają LTE)

    Nie wiem, co miałeś, więc nie pogadamy.

    > Niestety, przy takiej ilosci RAMu dosc szybko zaczyna sie odczuwac niedostatki
    pamieci. Przytnie lekko przy doczytywaniu
    > nastepnego ekranu w launcherze czy otwieraniu otwartego wczesniej programu.
    Niezaleznie tez od urzadzenia strony internetowe beda
    > przeciez podobnie pochlaniac zasoby telefonu.
    > 512MB to jak posiadanie Poloneza - da sie ale lepiej tego uniknac.

    Nie narzekałem na lagi w SGAce.

    > Tak czy siak wygodniej bedzie w Passacie, prawda? ;]

    Nie jeździłem Passatem, ale zapewne tak.

    > Wg mnie 512MB nie daje wlasnie komfortu (zwiazanego z szybkoscia ladowania
    programow, przelaczania sie miedzy nimi itd). Jedym
    > slowem za duzo przycinek i bezwladnosci.

    To kiepskie były te telefony. Może miały słabe komponenty -- zbyt wolne RAMki...
    [wygrzebane ze śmietnika]

    > Heh, no za 250zl nie widze GoClevera z 1GB:
    > http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=seng-v6
    -p-2-e-0805&category=4&description=1&order=p&search_
    scope=category-4&string=goclever+1gb

    Widziałem ogłoszenie/reklamę. Ale nie dybię na 1 GB,
    lecz co najmniej na 2 GB i chcę kupić dopiero za jakiś czas.

    > Piszac o chinskim wynalazku mam na mysli niefirmowy wyrob o dosc przypadkowej
    jakosci, podrzednej specyfikacji, braku wsparcia
    > producenta, dodatkowo niedostepny w PL w typowych kanalach dystrybucji.
    >
    > Tak, tak - wiem: teraz wszystko jest chinskie, naprawde zdaje sobie z tego sprawe.
    Ostatnio byl nawet artykul o tym, ze ktos w
    > Chinach wpadl na pomysl produkcji jajek, doslownie!!! To tez jest dla mnie chinski
    wynalazek ;]

    IMO wkrótce będziemy mieli tanie jaja z Polski.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 50. Data: 2014-08-28 16:49:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "GAD Zombie" ltmk0j$dnu$...@n...news.atman.pl

    > Długa ta lista wad ;). I to właśnie, moim zdaniem, odróżnia
    > produkt markowy od 'chińczyka'. Niby działa, ale... zawsze są jakieś ale ;). Jak
    widać powyżej.

    Nie produkuję tego i nie sprzedaję. Nie stać mnie na zakup
    urządzeń ,,firmowych''. Polskie państwo mnie okradło, więc
    kupuję Overmaxy -- firmowe pozostawiając innym ludziom.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'