    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Apropos wyboru telefonu z Androidem
    Date: Thu, 28 Aug 2014 16:45:32 +0200
    <53fe2067$0$3046$65785112@news.neostrada.pl>

    "atm" 53fe2067$0$3046$6...@n...neostrada.pl

    > Desire, SGS, Defy, Defy+

    http://pclab.pl/news59339.html <-- Desire

    Niestety Android 4.x i 1 GB RAM.

    Podobnie wygląda szukanie pozostałych. (zwykle mają LTE)

    Nie wiem, co miałeś, więc nie pogadamy.

    > Niestety, przy takiej ilosci RAMu dosc szybko zaczyna sie odczuwac niedostatki
    pamieci. Przytnie lekko przy doczytywaniu
    > nastepnego ekranu w launcherze czy otwieraniu otwartego wczesniej programu.
    Niezaleznie tez od urzadzenia strony internetowe beda
    > przeciez podobnie pochlaniac zasoby telefonu.
    > 512MB to jak posiadanie Poloneza - da sie ale lepiej tego uniknac.

    Nie narzekałem na lagi w SGAce.

    > Tak czy siak wygodniej bedzie w Passacie, prawda? ;]

    Nie jeździłem Passatem, ale zapewne tak.

    > Wg mnie 512MB nie daje wlasnie komfortu (zwiazanego z szybkoscia ladowania
    programow, przelaczania sie miedzy nimi itd). Jedym
    > slowem za duzo przycinek i bezwladnosci.

    To kiepskie były te telefony. Może miały słabe komponenty -- zbyt wolne RAMki...
    [wygrzebane ze śmietnika]

    > Heh, no za 250zl nie widze GoClevera z 1GB:
    > http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=seng-v6
    -p-2-e-0805&category=4&description=1&order=p&search_
    scope=category-4&string=goclever+1gb

    Widziałem ogłoszenie/reklamę. Ale nie dybię na 1 GB,
    lecz co najmniej na 2 GB i chcę kupić dopiero za jakiś czas.

    > Piszac o chinskim wynalazku mam na mysli niefirmowy wyrob o dosc przypadkowej
    jakosci, podrzednej specyfikacji, braku wsparcia
    > producenta, dodatkowo niedostepny w PL w typowych kanalach dystrybucji.
    >
    > Tak, tak - wiem: teraz wszystko jest chinskie, naprawde zdaje sobie z tego sprawe.
    Ostatnio byl nawet artykul o tym, ze ktos w
    > Chinach wpadl na pomysl produkcji jajek, doslownie!!! To tez jest dla mnie chinski
    wynalazek ;]

    IMO wkrótce będziemy mieli tanie jaja z Polski.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'