  • Data: 2012-11-06 10:45:07
    Temat: Re: Apple vs Samsung :)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
    Dnia Tue, 6 Nov 2012 08:30:08 +0100, J.F. napisał(a):

    >Bo trick zaczyna się od dosyć dużych rozdzielczości. Na
    >najpopularniejszej
    >laptopowej 1366x768 to dużo nie zobaczysz. Na 1440x1050 widać dopiero
    >po
    >przełączeniu na full screen (F11)

    Mam i HD do dyspozycji i na razie nie zauwazam nic podejrzanego.

    Moze pokazesz odpowiedni fragment kodu - ale na razie ... strona jak
    strona - w malej rozdzielczosci widac maly fragment, w duzej - wiekszy
    kawalek, w bardzo duzej - calosc.
    Tylko ze to bedzie niespotykanie duza chyba .. z 1500 w pionie.

    W Chrome cos tam miga i sie przestawia, nie chce mi sie szukac -
    zlosliwie celowo przestawiaja, zeby nie bylo widac, czy robia drobne
    dopasowania aby ladnie bylo widac ... ale "Shop at the Apple Online
    Store, call 0800 048 0408, visit an Apple Retail Store or find a
    reseller." tez znika z ekranu.

    Wylaczenie skryptow raczej nie pomaga.

    J.