  • Data: 2012-11-06 12:36:28
    Temat: Re: Apple vs Samsung :)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 6 Nov 2012 12:14:25 +0100, J.F napisał(a):

    > No coz, moze od wczoraj zmienili, bo mnie dzis ten "US homepage normal
    > footer" tez sie nie miesci.

    1. właśnie sprawdziłem - wciąż skaluje
    2. najwidoczniej wiele miesięcy twoich dziwnych kontaktów i dokarmiania
    Pszemola dają już skutki uboczne starym mechanizmem "z kim przestajesz,
    takim się stajesz" i trochę logiki i czytanie ze zrozumieniem trzech
    linijek tekstu zaczyna sprawiać istotne problemy.
    US się nie mieści w normalnym układzie. US po wciśnięciu F11 (full screen)
    mieści się w całości
    UK się nie mieści identycznie jak US. Po wciśnięciu F11 zaczyna się
    mieścić. Przez pół sekundy. Po tym czasie skrypt skaluje grafikę, żeby
    stopka znów się nie mieściła.
    Widać to zresztą na obrazku do którego link podałem - górna belka ma taki
    sam rozmiar.
    Po zablokowaniu w przeglądarce skryptów na stronie apple.com (np.
    Noscriptem w Firefoxie) powoduje, że przy przełączaniu full screen/okno
    grafika przestaje się skalować

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.