  • Data: 2011-09-05 12:25:40
    Temat: Re: Apple świetną firmą jest
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    news:j3vg3d$lad$1@news.onet.pl...

    > Analogia byłaby trafna gdyby nie to że iPhone nie ma dużego
    > udziału w rynku... jeszcze...

    Masz jakieś konkretne dane na temat rynku smarfonów?

    > Jeśli Waldek mówi że gro zleceń jakie ma dotyczy iPhone to według Ciebie
    > oznacza jak wyżej że każdy w Polsce nosi iPhone. Uzgodnij sam ze sobą
    > zeznania, z jedej strony na iPhone Polaków nie stać, a z drugiej stony
    > mają udział w rynku taki jak Fiat 126p...
    >
    > Klasyczny przykład związku prostytucji z muzyką.

    A skąd ja mam zakładać że Waldek pracuje w Polsce?
    Nie znam go - może pracuje w UK, gdzie żyją bogatsi ludzie
    i stać ich na iPhone bo nie liczą każdej złotówki wydanej na telefon?

    > Bo nie toleruje wad i niedoróbek najbardziej zaawansowanego sprzętu na
    > świecie? Bo wady ogólnie znane nie są wadami?

    Nie, bo nie potrafi zachować emocjonalnej neutralności i podreperowuje
    swoją pulę argumentów epitetami takimi jak "gejfon".

    > ALEX słusznie zauważył na czym polega problem Twój i fenomen
    > iPhone... ja nie widzę problemu by skonfigurować Androida, WM
    > czy Symbiana, to i jakoś jego zalet nie dostrzegam.

    Nie rozumiem co Ty próbujesz insynuować... Nigdzie nie twierdziłem
    że "fenomen iPhone" polegać ma na tym że łatwo się go konfiguruje.
    A conajmniej nie jest to najważniejszy powód.

    A co do konkretnej konfiguracji e-maila to iPhone ma wizardy do
    pewnych typów poczty gdzie sam wpisuje nazwy serwerów pop3/smtp.
    Jeśli ktoś ma konto na gmail, yahoo, hotmail czy innych popularnych
    serwisach w USA to nie powinien mieć problemów z konfiguracją konta.
    Ale niestety w iPhonie nie siedzą ustawienia do gazety.pl czy interii.pl,
    więc polski użytkownik może mieć więcej kłopotów niż kolega w USA.