  • Data: 2011-09-05 12:44:39
    Temat: Re: Apple świetną firmą jest
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j42feu$cu6$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja nie mowie, ze to osoby nieinteligentne (umyslowo), ale 'nie-technicznie
    > inteligentne' czyli bez zylki odkrywcy co w urzadzeniu jakie posiada
    > siedzi i jak go mozna wykorzystac (skoro juz go posiada).

    No to wyrażaj się precyzyjnie bo takiego zastrzeżenia wcześniej
    nie widziałem...

> [...]
    > moze jakis pominolem, bo nie chce mi sie sledzic wszystkich watkow w
    > jakich bierzesz udzial):
    > - komorka GSM
    > - matryce w monitorach
    > - noteboki - a wlasciwie netbooki
    > - fotografia
    > - konfiguracja i znajomosc systemow rzekomo obslugiwanych: symbian
    > (o androidzie nie wspomne, bo wycofales sie rakiem)
    > - znajomosc iPhone'a i sprawdzanie mozliwosci w 'obozie porzeciwnym'
    > przy czym na riposte odpowiadasz brakiem czasu
    > - moglbym jeszcze przytoczyc watek motoryzacyjny, ale ugryze sie w jezyk

    I co z tych wypowiedzi wnioskujesz? Że nie jestem chodzącą encyklopedią?
    A kto jest?
    Że nie jestem alfą i omegą i że nie na wszystkim się znam? A kto jest?

    Że nie miałem w ręce telefonu Nokia i pierwsze zetknięcie wywoływało
    u mnie wymioty obrzydzenia? No sorry... tak było. Syf nieprzeciętny.
    Że nie jestem artystą plastykiem i mi w matrycach Appla/Samsunga
    absolutnie nic nie przeszkadza?
    Że na fotografii znam się bardzo dobrze ale nie oceniałem fotek z iPhone
    jako lepszych od fotek z lustrzanki cyfrowej wbrew temu co próbowaliście
    insynuować?
    Że wiele wniosków jakie szybciutko wyciągacie i chętnie oceniacie osobę
    bierze się z BŁĘDNYCH i pobieżnych interpretacji tego co wyczytaliście
    bez próby potwierdzenia czy to co Wam wyszło było tym co autor chciał
    napisać? Jak ktoś chce komuś przyłożyć łatkę to mu przyłoży ją, bez względu
    na to czy się ta łatka należy czy nie...