  • Data: 2014-09-22 20:10:24
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mario" <m...@...pl> wrote in message
    news:lvp6mm$8kj$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie starasz się o to żeby to co piszesz można było uznać za rzetelną
    > opinią. W takim razie twój post to uprawianie darmowej (albo i nie)
    > antyreklamy.

    Najprawdopodobniej on w ogóle nie ma żadnego telefonu
    porównywalnego z SGS4. On tylko tą wypowiedzią próbował
    obsmarować reputację drogiego SGS4 pisząc że jakiś telefon
    za 1/3 ceny jest równie dobry. Nie pisząc co to za telefon
    oczywiście utrudnia weryfikajcę tej opinii i w oczach naszych
    staje się absolutnie niewiarygodny, nierzetelny i nielogiczny.