    Date: Thu, 18 Sep 2014 10:40:40 +0200
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    <54181826$0$26836$65785112@news.neostrada.pl> <lv9l5q$ms$2@dont-email.me>
    <54185dc8$0$26838$65785112@news.neostrada.pl>
    <lv9pbc$15s$1@dont-email.me> <lv9vbn$hd8$1@dont-email.me>
    <lvakfe$5h0$4@dont-email.me> <lvbetm$nnr$1@dont-email.me>
    <lvbvsu$fc4$1@dont-email.me> <54198d15$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lvcc20$bg2$3@dont-email.me> <5419b69d$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
    <lvdd5e$k57$1@dont-email.me>

    On 2014-09-18 03:39, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > No i dalej nie rozumiem co miałes zamiar przekazać cytując
    > ilość aktywacji w iTunes i porównać z ilością pasażerów...
    >
    > Nie twierdzę przecież że właściciele iPhone nie podróżują!

    Pszemol, ja caly czas pije do tej czesci Twojego stwierdzenia, ze
    uzytkownicy Androida ciagle cos musza ustawiac. Od dawna wieszkosc
    potrzebnych przelacznikow domyslnie byla dostepna w wiekszosci
    modyfikacji producentow. Co wiecej, dzieki aplikacjom ze sklepu mozna
    bylo to wszystko zorganiznowac w dowolny sposob. W przeciwienstwie do iOS.

    > Nie twierdzę też, że NIGDY się do Settings nie wchodzi
    > a tylko twierdzę że do Settings wchodzi na tyle rzadko,
    > że nie jest istotne czy się tam da wejść jednym kciukiem
    > czy trzeba użyć dwie ręce.

    A czy w iOS trzeba do tego uzyc jednej lub dwoch rak a moze jeszcze nog
    - w to nie wnikam. A przy okazji - w Androidzie na 4.3" ekranie wszystko
    ustawiam jedna reka.

    > Mało tego, tryb samolotowy w iOS7 jest w lock screen,
    > czyli w ogóle nie musisz wchodzić do Settings...

    Jaki z tego wniosek?
    Jednak funkcja ta byla tak potrzebna a uzytkownicy iPhone z iOS6 tak
    zirytowani czestym wchodzeniem do Settings, ze Apple w koncu nie tylko
    dal belke z przelacznikami (a przeciez iPhone just works wiec po co
    kombinowac jak w skrzypiacym Androidzie?) ale rowniez opcje na lock
    screenie. Pszemol jak z tym jest - bo widze tutaj sprzecznosc.

    > Ty nie wspomniałeś, ja wspomniałem.
    > Bo tylko w przypadku użytkowania Aero zaczyna być istotne dla
    > użytkownika gdzie jest tryb samolotowy i jak łatwo jest dostępny.
    > Bo tylko wtedy trzeba tam sięgać co parę godzin.

    Jak wyzej - w jakim celu Apple powyciagal te wszystkie guziki? Zgapil to
    z Androida tylko dla zasady (podobnie jak ekran) czy tez jednak
    uzytkownicy iOSa jednak potrzebuja tych przelacznikow bo mieli dosc
    ciaglego wchodzenia do Settings?
    Chyba, ze piszesz jedynie o sobie - wtedy nie ma w ogole problemu.

    > Wydaje Ci się, że udało Ci się to pokazać NA PRZYKŁADZIE trybu
    > samolotowego?
    > Nie żartuj...

    Bo ja wiem, srednio smieszna jest Twoja odpornosc nawet na to co zrobil
    Apple z przelacznikami w iOS7, zeby biedni uzytkownicy nie musieli
    grzebac w Settings.

    > Szczerze mówiąc nie popieram wyciągnięcia trybu samolotowego na tą belkę.

    Przemol - zdecyduj, piszesz o sobie czy wiekszosci bo bardzo plynnie to
    zmieniasz zaleznie od potrzeb.