eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmApple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 latRe: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
  • Data: 2014-09-13 08:04:37
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik AL a...@s...tam.pl ...
    >
    >>> jednak to
    >>> ludzie zweryfikowali takie pomysły i stwierdzili ze jest to
    >>
    >> dokladnie - i tego nie potrafie zrozumiec, ze majac do dyspozycji na
    >> rynku cala palete roznych modeli smartfonow jednoczesnie - nie ma ani
    >> jednego z rozwiazaniem opisanym powyzej czy z fizyczna klawiatura qwerty.
    >
    > Wydaje się ze ludzie kupuja na wyczucie, nie będąc w stanie przetestować
    > sprzetu w 100%.
    > Sam gdzies tak po 2 tygodniach uzytkowania telefonu jestem w stanie
    > powiedziec czy jest wygodny czy nie. A co moge zrobic 2 tygodnie po
    > zakupie?
    >
    > Przykładowo kupujac ostatni telefon zapomniałem o diodzie... I nie ma...
    >
    > Wiec czesto to co sie montuje wynika z kosztów etc. A marketoidzi w
    > sieciach komórkowych jak trzeba bedzie to i tak sprzedadzą.

    W USA znane mi sieci komórkowe dają 30 dni na wypróbowanie telefonu i
    anulowanie umowy jak coś Ci się nie podoba. Placisz wtedy za to co
    wydzwoniłeś i rozstajecie sie bez zranionych uczuć. Po 30 dniach dopiero
    obowiązują opłaty za wcześniejsze rozwiazanie umowy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: