  • Data: 2014-09-13 17:41:45
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > bo to nie jest wygodne

    E tam. Używałeś kiedyś iPhone4?

    > wielu rzeczy nie kpujesz. nic na to nie poradzę.

    Możesz poradzić, jak najbardziej. Możesz wyjaśnić ta swoją "logikę"...
    Moim zdaniem napisałeś po prostu bzdurę.
    Wiadomo bowiem ze funkcjonalnoś przybliżania gornej połowy duzego ekranu
    nie jest potrzebna w iPhone4 ktory ma maly ekran.
    No... A teraz wytłumacz czego to "ja" nie zrozumiałem :-)