  • Data: 2014-09-13 17:01:57
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > skoro jesteś takim masochistą to należysz do, jak sam pisałeś: "0.01%
    > uzytkowników".

    Ale dlaczego masochistą?

    Wcale mnie nic nie bolało ani nie było to męczące, inaczej nie wygłupiałbym
    się tylko odłożył gdzieś narty i powpisywał te rzeczy dwoma rękami.
    Zaryzykowałbym twierdzenie ze iPhone4 używa się jedną ręką wygodniej niż
    dwoma, bo mniej ekranu paluchami zasłaniasz.

    > przy okazji. Skoro zrobiłes to na iPhone4 to znaczy, że taka
    > funkcjonalnoć nie jest otrzebna bo można to zrobić bez niej.

    ?? Nie kapuję tego argumentu, możesz mi to wyjaśnić?
    IPhone4 ma ekran o przekątnej 3.5"