  • Data: 2014-09-12 23:26:27
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Netx <n...@c...pl> wrote:
    > Tylko ciekawe czy na takim podstarzałym Macu da się sensownie pracować
    > (chodzi mi o wydajność potrzebną np. do uruchomienia aplikacji mobilnej
    > na emulatorze na komputerze)

    Mierzysz funkcjonalność Maca miarą Windows? :-) Mam macbooka z 2009 roku i
    powiem Ci że dziala bardzo dobrze.

    > Dobrze wiedzieć że stare Mac są tanie:) ale zawsze to zajmuje dodatkowe
    > miejsce w domu czy w pracy, a większość ma wiadomo Windows (i jest do
    > niego przyzwyczajona)

    Większość gdzie? W Polsce?

    Bo w USA większość ma właśnie maka i do niego jest przyzwyczajona od szkoły
    gdzie w labach wszedzie sa Makówki.

    > i "entuzjaści" mają od razu możliwość programowania na Androida
    > niezależnie do jakiego systemu operacyjnego są przyzwyczajeni. A
    > entuzjaści mogą pociągnąć za sobą użytkowników. Ilość aplikacji w Google
    > Play przewyższa już Apple Store.

    No brawo... Bo ilość się liczy. No nie?

    > Moim zdaniem hermetyczność Apple odstrasza potencjalnych użytkowników
    > (patrz 1.wgrywanie na fona przez iTunes, 2.dobre środowisko
    > programistyczne tylko na Maca czy takie drobiazgi jak niestandardowy
    > kabelek USB do komputera) Sam zastanawiałem się kilkakrotnie czy nie
    > kupić iPhone (ostatnio rozważałem iPhone 5S) ale ostatecznie (jak dotąd)
    > wybierałem platformę Androida. Z ostatniego zakupu (Galaxy S5) też jestem
    zadowolony.

    Używasz innych kryteriów niż miliony ludzi którzy wybrali iPhone i są
    zadowoleni.

    A co do aplikacji - jak chcesz je pisać to nic Cie nie powstrzyma,
    zwłaszcza takie drobiazgi jakie wymieniłeś wyżej. Nieuniwersalny kabelek??
    A jakie to ma znaczenie skoro dostałeś go z telefonem? Weź się nie
    wygłupiaj... Na eBay chodzą w cenie $0.99 za trzy sztuki z darmową wysyłką
    do USA z Chin. Naprawdę nie masz większych problemów aby już kabelka używać
    jako kryterium przy wyborze smartfone jaki Ci się podoba?