  • Data: 2014-09-12 19:54:23
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: Netx <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-12 o 17:05, Pszemol pisze:

    > Nie znam takich wad które sprawiają ze odniechciewa sie go miec... O czym
    > konkretnie myślisz?

    Nie zgłębiałem już tematu zbyt dokładnie bo wystarczyło mi że
    1) wrzucać ebooki/flac/avi/mkv można tylko przez iTunes. Osobiście mam
    na półce pokaźną kolekcję legalnie kupionych płyt CD (nie żadne piraty)
    które zrzucam sukcesywnie (na bieżąco przy zakupie CD) do plików
    bezstratnych FLAC. Nie chcę ich konwertować do postaci apple lossless bo
    to strata miejsca (miałbym drugą kopię plików w innej wersji) i czasu a
    w dodataku licencja iTunes najprawdopodobniej (poprawcie jeśli się mylę)
    zapewnia Applowi dokładny wgląd w to co wrzucam i to mi nie odpowiada. W
    Android podłączam do kompa zwykłym kablem micro<->USB (zwykłym) i
    wrzucam jak na pendrive.
    2) mogę sobie dokupić kartę microUSB 64GB taniej niż musiałbym dopłacić
    za model iPhone z taką dużą pamięcią. A (2.2) jak stanieją karty 128GB
    to sobie mogę zrobić "upgrade", a iPhone musiałbym nowego kupić z
    większą pamięcią
    3) Android jest bardziej otwarty, np. teraz piszę sobie aplikację to
    wykresów funkcji 2D i 3D w OpenGL (b.powoli mi to idzie ale program już
    kreśli te siatki 3D i jest możliwość wpisywania własnych funkcji itp).
    Mam pomysły na kolejne aplikacje bardziej przydatne. Środowisko które
    wybrałem do programowania to "Android Developer Tools (bundle)" i są
    wersje tego środowiska na Windows albo Linux ale jest też bieżąca wersja
    na *Mac OS X 64-bit*! Za darmo (i jest całkiem sensowne środowisko)!
    Tymczasem jak przed zakupem tabletu się orientowałem to nie ma wersji
    pod Windows jakiegoś *sensownego* środowiska do programowania dla iOS.
    Czyli Apple wpuszcza ludzi w swoje rozwiązania które są zdecydowanie
    bardziej hermetyczne niż te dla Androida (patrz dostępność środowiska do
    programowania).

    Jeszcze podrążę temat karty pamięci bo zdajesz się widzieć same zalety
    iPhone.

    Piszesz np.
    > 3. Mały procent użytkowników ktorzy rzeczywiście wykorzystaliby większą
    > pamięć masową skłonni sa zaplacić więcej, zwłaszcza jesli dodatkowa pamięć
    > obsługiwana byłaby bezproblemowo i bez zbędnych komplikacji i warunków.
    >
    > Widząc te rzeczy wybór jest prosty.

    Nie wiem czy wybór jest prosty bo ja wybieram wersję tańszą z kartą 64GB
    a nie wbudowane 64GB. Czy naprawdę Ty wolisz wersję droższą z 64GB
    wbudowanymi i bez gniazda karty (do którego mógłbyś w przyszłości
    zainstalować nawet kartę 128GB)?

    Od razu napiszę że jak Samsung przestanie dawać slot kart microSDXC i
    łatwy dostęp przez kabel USB do karty, to zamiast Samsunga mam do wyboru
    LG, HTC, Sony. Natomiast fani Apple wiadomo muszą tkwić przy jednym
    producencie.