  • Data: 2014-05-03 15:54:30
    Temat: Re: Apple iPad Air LTE
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> wrote in message
    news:53647e0b$0$2234$65785112@news.neostrada.pl...

    > W kontekście Twoich dylematów czy wspaniały iPhone zadziała w Chinach,

    A wyobraź sobie, że jeśli Ci o moją wycieczkę do Hong Kongu chodzi,
    to mój iPhone4 (z legalnie zdjętym simlockiem przez AT&T) zadziałał
    tam wyśmienicie z ich kartą SIM od firmy CSL. Wszystkim tam się
    wybierającym polecam zatem sprzedawcę od którego ja SIMa kupiłem:
    http://www.ebay.com/itm/180865792077

    > albo przechwałkach timkuka, że wspaniały iPad ma LTE działające na
    > cłym świecie, czyli USA i Kanadzie, to dużo.

    No nie dworuj sobie, waćpan, bo nawet amerykańska wersja A1475 działa
    w Polsce z Orange i T-Mobile. Dlaczego kłamiesz, że tylko USA/Kanada?

    > Zazdrościsz?

    Nie bardzo... raczej powątpiewam w przytomność Twojego umysłu
    który coś gaworzy na temat jednostek miar SI przy rozmowie o LTE.