  • Data: 2014-05-04 13:59:33
    Temat: Re: Apple iPad Air LTE
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> wrote in message
    news:5365d98e$0$2369$65785112@news.neostrada.pl...

    > A wystarczyło zajrzeć do archiwum grupy, było opisywane.

    Być może, ale nie każdy jest taki zdolny jak Ty w przeszukiwaniu archiwum.

    > TELEFON na amerykańskich częstotliwościach.

    Zrozum, że GSM/3G w iPhone4 obsługuje cały świat...
    Nie ma tam pojęcia "amerykańskie częstotliwości" bo działa i w USA,
    i wszędzie poza USA z nim byłem: w Polsce, i w Egipcie i w Hong Kongu
    i w Indiach i w Indonezji...
    Tu w tym wątku mówimy o LTE, czyli 4 generacji transceiverów.

    > Wreszcie załapałeś. Uff.

    Raczej Ty się popultałeś...
    Wiesz już jak działa iPad USA w Australii?
    Czy dalej będziesz błędnie insynuował że amerykański iPad
    będzie działać tylko w USA i Kanadzie?