  • Data: 2014-05-04 08:09:06
    Temat: Re: Apple iPad Air LTE
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-03 20:29, Pszemol pisze:

    > To proste, Watsonie...
    > Dopytywałem się gdy jeszcze nie wiedziałem.
    > Teraz byłem tam, używałem tam swojego iP4 więc wiem co i jak.

    A wystarczyło zajrzeć do archiwum grupy, było opisywane.

    > Że co? Że SIM na amerykańskich częstotliwościach? O czym Ty mówisz?

    TELEFON na amerykańskich częstotliwościach.

    > Znowu piłeś? ;-)

    Znowu zazdrościsz :-/

    > Zgodnie z danymi na stronie https://www.apple.com/ipad/LTE/
    > wychodzi na to, że amerykańska wersja iPad Air (A1475) działa
    > z następującymi sieciami komórkowymi w Australii:
    > - Optus (including Virgin)
    > - Telstra
    > - Vodafone
    > Co ciekawe, wersja "nieamerykańska" iPad Air, czyli ta którą
    > kupujesz w Polsce (A1476) dla Australii wymienia te same sieci.
    > Tu oczywiście chodzi o 4G/LTE, bo wcześniejsze generacje
    > modemów to są już w iPad Air "wielosystemowe".

    Wreszcie załapałeś. Uff.

    > Czemu twierdzisz że nie słyszałem?

    Bo gadasz takie bzdury że aż zęby bolą.

    > Jasne, i dlatego wszystkie sieci w Europie nadają na tych samych falach
    > co sieci w Egipcie, Hong Kongu i Japonii, bo przecież wszystkie te kraje
    > używają SI... Naprawdę komentarz na temat SI nie miał sensu...

    Nie słyszałeś o takich jednostkach jak wolt, amper, a zwłaszcza herc?

    -robies-kpe.html

    > Ile Ty możesz mieć lat że Ciebie taki humor śmieszy?

    Ile ty masz lat że ciebie to jeszcze nie śmieszy?

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,