  • 1. Data: 2010-01-03 18:25:42
    Temat: Aplikacja na symbiana
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam. Szukam aplikacji pod N95. Musi odtwarzać radio internetowe (wyszukiwanie
    stacji w swojej bazie) oraz dobrze byłoby, gdyby można było wczytać swoją
    playlistę. Nie musi otwierać mp3, wystarczy samo radio.

  • 2. Data: 2010-01-04 08:42:32
    Temat: Re: Aplikacja na symbiana
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > Witam. Szukam aplikacji pod N95. Musi odtwarzać radio internetowe
    > (wyszukiwanie stacji w swojej bazie) oraz dobrze byłoby, gdyby można było
    > wczytać swoją playlistę. Nie musi otwierać mp3, wystarczy samo radio.

    To slabo szukasz.
    1. Nokia Internet Radio
    2. S60 Internet Radio (edytowalna playlista w pliku shoutcast.pls)

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 3. Data: 2010-01-04 09:44:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "VomitroN" <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > To slabo szukasz.
    > 1. Nokia Internet Radio

    Znam i widać, że pracownicy Nokii to imbecyle. Nie potrafią napisać stabilnej
    aplikacji pod własny system. Nawet nie sądziłem, że ktoś będzie zdolny go
    polecać.

    > 2. S60 Internet Radio (edytowalna playlista w pliku shoutcast.pls)

    Sprawdzę go. Mam nadzieję, że poza mp3 obsługuje AAC i OGG.

  • 4. Data: 2010-01-04 17:23:27
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > Znam i widać, że pracownicy Nokii to imbecyle. Nie potrafią napisać
    > stabilnej aplikacji pod własny system.

    Znacznie czesciej widac, ze to raczej uzytkownicy nie potrafia sobie
    skonfigurowac tego dosc prostego programu lub nie potrafia
    znalezc stosownych informacji w sieci.
    I tu bym bardziej doszukiwal sie jakichkolwiek przejawow imbecylizmu.

    > Sprawdzę go. Mam nadzieję, że poza mp3 obsługuje AAC i OGG.

    "...Nie musi otwierać mp3, wystarczy samo radio..."

    Brak magnezu i zelaza w organizmie?

  • 5. Data: 2010-01-04 20:19:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "VomitroN" <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    > znalezc stosownych informacji w sieci.
    > I tu bym bardziej doszukiwal sie jakichkolwiek przejawow imbecylizmu.

    Skoro jesteś taki spec to powiedz co zrobić, aby nie wychodził z aplikacji, bo
    jedynie co znalazłem na necie to podobne zjawisko co u mnie i brak rozwiązań.
    Wersja 1.16.

  • 6. Data: 2010-01-04 23:29:35
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > Skoro jesteś taki spec to powiedz co zrobić, aby nie wychodził z
    > aplikacji, bo jedynie co znalazłem na necie to podobne zjawisko co u mnie
    > i brak rozwiązań. Wersja 1.16.

    Jesli na twoim N95 nie dziala, to nie znaczy ze na kazdym.
    Mozliwe problemy i rozwiazania:

    1. Wybrany acces point jest zle skonfigurowany, co powoduje wywalenie NIR
    przy probie polaczenia w netem. Sprobuj wklepac recznie adres jakiejs
    stacji, jesli sie wywali to jak wyzej, jesli nie to:
    2. Aplikacja gryzie sie z inna, zainstalowana w telefonie. Jest to
    najczesciej program do rejestracji rozmow telefonicznych lub jakis
    odtwarzacz otwierajacy pliki pls czy asx. Odinstaluj go i wgraj jeszcze raz
    NIR.
    3. Zainstalowany NIR moze byc innym, niz dedykowany do Twojego modelu
    telefonu. Sprobuj stad:
    http://europe.nokia.com/explore-services/music-/inte
    rnet-and-fm-radio/internet-radio
    4. Zainstaluj starsza wersje NIR.
    5. Olej liste streamow, zaszytych w aplikacje. W Operze, czy co tam masz za
    przegladarke, wchodzisz na http://www.shoutcast.com/, wybierasz
    interesujaca cie stacje, klikasz TUNE IN , wyskakuje okienko, czy chcesz
    sluchac radia ze strony czy z odtwarzacza, wybierasz to drugie,
    odpala sie zainstalowany wczesniej NIR i strumien zaczyna plynac :)
    Dodajesz go do Ulubionych i odtad w zasadzie tylko stamtad wybierasz
    interesujace cie radia.

    Osobiscie zaczalbym od rozwiaznia nr 3 a potem od razu nr 5. W pare minut
    masz wlasna liste i dzialajaca na 100% aplikacje.

    Milego sluchania.

  • 7. Data: 2010-01-05 08:16:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "VomitroN" <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > 1. Wybrany acces point jest zle skonfigurowany, co powoduje wywalenie NIR
    > przy probie polaczenia w netem. Sprobuj wklepac recznie adres jakiejs
    > stacji, jesli sie wywali to jak wyzej, jesli nie to:

    Nawet jak przeglądam wbudowaną listę stacji.

> [...]
    > najczesciej program do rejestracji rozmow telefonicznych lub jakis
    > odtwarzacz otwierajacy pliki pls czy asx. Odinstaluj go i wgraj jeszcze raz

    W tym tygodniu robiłem update oprogramowania telefonu. Jest czysty. Na 31.xxx
    było to samo).

    > 3. Zainstalowany NIR moze byc innym, niz dedykowany do Twojego modelu
    > telefonu. Sprobuj stad:
    > http://europe.nokia.com/explore-services/music-/inte
    rnet-and-fm-radio/internet-radio

    stąd właśnie pobierałem

    > 4. Zainstaluj starsza wersje NIR.

    1.12 to samo

> [...]
    > odpala sie zainstalowany wczesniej NIR i strumien zaczyna plynac :)
    > Dodajesz go do Ulubionych i odtad w zasadzie tylko stamtad wybierasz

    Równie dobrze można wywalić ten zje***y telefon. Z symbianem jest więcej
    problemów, niż pożytku (korzystałem z E51, N95, 5800. Symbian jest zbyt wolny,
    potrafi się wyłączyć odtwarzacz radia fm (wbudowany). Nawet chińskie podróbki są
    lepsze.

  • 8. Data: 2010-01-05 21:18:10
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > Nawet jak przeglądam wbudowaną listę stacji.

    Nawet przegladanie listy stacji, wiaze sie z polaczeniem internetowym.
    Czyli wciaz problem nr1 i mozliwy blad konfiguracji wybranego access pointu.

> [...]
    > problemów, niż pożytku (korzystałem z E51, N95, 5800. Symbian jest zbyt
    > wolny, potrafi się wyłączyć odtwarzacz radia fm (wbudowany). Nawet

    To wywal i nie zawracaj gitary. Mialem E51 i NIR fikal z nim jak nalezy.
    Na N95 tez bedzie. Ale ty juz masz jak widze gotowa opinie o symbianie
    i zamiast wyprobowac dzialajace w 100% rozwiazanie, wolisz sobie
    pozrzedzic.

    A tak pieknie wyeliminowales wiekszosc mozliwych problemow.
    Zostaly ci tylko dwa do sprawdzenia.
    Badz mezczyzna ! Pokaz jak konczysz :)

  • 9. Data: 2010-01-09 09:27:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "VomitroN" <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > Nawet przegladanie listy stacji, wiaze sie z polaczeniem internetowym.
    > Czyli wciaz problem nr1 i mozliwy blad konfiguracji wybranego access pointu.

    Tylko przeglądając listę stacji radiowych nie jest wymagane połączenie z
    internetem. Opera mini jakoś może działać bez problemu.

> [...]
    > Na N95 tez bedzie. Ale ty juz masz jak widze gotowa opinie o symbianie
    > i zamiast wyprobowac dzialajace w 100% rozwiazanie, wolisz sobie

    No tak. Samoczynne wyłączenie się radia to norma. *#7370# to także standard. NIR
    kiedyś działał bez problemów, ale pewnego dnia odmówił posłuszeństwa i
    formatowanie telefonu nie pomaga.