    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Aplikacja na symbiana
    Date: Tue, 5 Jan 2010 09:16:04 +0100

    Użytkownik "VomitroN" <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hhttq0$5as$...@a...news.neostrada.pl
    > 1. Wybrany acces point jest zle skonfigurowany, co powoduje wywalenie NIR
    > przy probie polaczenia w netem. Sprobuj wklepac recznie adres jakiejs
    > stacji, jesli sie wywali to jak wyzej, jesli nie to:

    Nawet jak przeglądam wbudowaną listę stacji.

    > 2. Aplikacja gryzie sie z inna, zainstalowana w telefonie. Jest to
    > najczesciej program do rejestracji rozmow telefonicznych lub jakis
    > odtwarzacz otwierajacy pliki pls czy asx. Odinstaluj go i wgraj jeszcze raz
    > NIR.

    W tym tygodniu robiłem update oprogramowania telefonu. Jest czysty. Na 31.xxx
    było to samo).

    > 3. Zainstalowany NIR moze byc innym, niz dedykowany do Twojego modelu
    > telefonu. Sprobuj stad:
    > http://europe.nokia.com/explore-services/music-/inte
    rnet-and-fm-radio/internet-radio

    stąd właśnie pobierałem

    > 4. Zainstaluj starsza wersje NIR.

    1.12 to samo

    > 5. Olej liste streamow, zaszytych w aplikacje. W Operze, czy co tam masz za
    > przegladarke, wchodzisz na http://www.shoutcast.com/, wybierasz
    > interesujaca cie stacje, klikasz TUNE IN , wyskakuje okienko, czy chcesz
    > sluchac radia ze strony czy z odtwarzacza, wybierasz to drugie,
    > odpala sie zainstalowany wczesniej NIR i strumien zaczyna plynac :)
    > Dodajesz go do Ulubionych i odtad w zasadzie tylko stamtad wybierasz
    > interesujace cie radia.

    Równie dobrze można wywalić ten zje***y telefon. Z symbianem jest więcej
    problemów, niż pożytku (korzystałem z E51, N95, 5800. Symbian jest zbyt wolny,
    potrafi się wyłączyć odtwarzacz radia fm (wbudowany). Nawet chińskie podróbki są
    lepsze.