  • 1. Data: 2010-01-02 23:13:55
    Temat: Zapytowywanie
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    Czy istnieje telefon/smartfon w którym tapeta będzie wyświetlana
    niecentralnie. Jednym słowem czy istnieje taki sprzęt bym mógł wymusić
    wyświetlanie tapety dla naprzykładu na dole?

    --
    ALEX John Calder, generał lejtnant,
    I kod 3613, morderstwo pierwszego stopnia sędziego ulicznego;

  • 2. Data: 2010-01-02 23:32:29
    Temat: Re: Zapytowywanie
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-01-03 00:13, ALEX John Calder pisze:
    > Czy istnieje telefon/smartfon w którym tapeta będzie wyświetlana
    > niecentralnie. Jednym słowem czy istnieje taki sprzęt bym mógł wymusić
    > wyświetlanie tapety dla naprzykładu na dole?

    Popraw lepiej kodowanie.

  • 3. Data: 2010-01-02 23:32:33
    Od: SERG <m...@p...fm>

  • 4. Data: 2010-01-02 23:32:47
    Od: SERG <m...@p...fm>

  • 5. Data: 2010-01-03 09:23:48
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 02.01.2010 ALEX John Calder <k...@s...us> napisał/a:
    > Czy istnieje telefon/smartfon w którym tapeta będzie wyświetlana
    > niecentralnie. Jednym słowem czy istnieje taki sprzęt bym mógł wymusić
    > wyświetlanie tapety dla naprzykładu na dole?

    A dodaj do tej tapety co masz trochę czarnego od góry i już, w czym
    problem? (albo białego, zależy jakie chesz tło ;)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 6. Data: 2010-01-03 09:34:25
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    Sergiusz Rozanski ni au koto ha itsumo tanosii

    > A dodaj do tej tapety co masz trochę czarnego od góry i już, w czym
    > problem? (albo białego, zależy jakie chesz tło ;)

    To znalazłem wieki temu. Ale mnie interesuje czy jakikolwiek sprzęt to
    potrafi.

    --
    ALEX John Calder, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego
    wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 7. Data: 2010-01-03 15:28:01
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2010-01-03 10:34, ALEX John Calder pisze:

    > To znalazłem wieki temu. Ale mnie interesuje czy jakikolwiek sprzęt to
    > potrafi.

    Jak chcesz sobie w domu wykleić ścianę tapetą tylko do połowy wysokości
    ściany to kupujesz sobie tapetą z jakąś przeźroczystą górą czy kleisz do
    połowy?

    Telefony wyświetlają taką tapetę jaką im wskażesz... i robią to bardzo
    dobrze.

  • 8. Data: 2010-01-03 15:53:35
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    PlaMa ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > czy kleisz do połowy?
    >
    > Telefony wyświetlają taką tapetę jaką im wskażesz... i robią to bardzo

    Czy ja piszę niezrozumiale, po chińsku czy po japońsku? Interesuje mnie czy
    jakikolwiek sprzęt potrafi wyświetlać tapetę niecentralnie.

  • 9. Data: 2010-01-03 16:02:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 3 Jan 2010 16:53:35 +0100, ALEX John Calder napisał(a):

    > Czy ja piszę niezrozumiale, po chińsku czy po japońsku? Interesuje mnie czy
    > jakikolwiek sprzęt potrafi wyświetlać tapetę niecentralnie.

    Ja nawet systemu na pecety nie kojarzę, żeby to potrafił

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-01-03 16:35:28
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    ALEX John Calder pisze:
> [...]
    >
    > Czy ja piszę niezrozumiale, po chińsku czy po japońsku? Interesuje mnie
    > czy jakikolwiek sprzęt potrafi wyświetlać tapetę niecentralnie.

    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.