    From: "Marek Augustyński" <c...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Aparaty - Czy ktoś to ogarnia?
    Date: Sun, 19 Aug 2012 14:18:01 +0000 (UTC)

    > bo ma fajna specyfikację... jest niewielki ma cechy zarówno klasycznego
    > dalmierza jak i aparatu w wizjerem elektronicznym.
    >
    > Ma fajny interfejs do sterowania.
    >

    > Chodzi mi po głowie ostatnio wielka wyprzedaż wielkiego ciezkiego sprzetu
    > który leży w domu.
    >
    > Swego czasu miałem zorkę i nikona manualnego tymi aparatami robiło sie
    fajne
    > zdjęcia a kilka naprawdę fajnych zdjęć zrobiłem głupią zorką.
    >
    > Pojechałem ostatnio na wakację i powiem szczerze na tachanie całego
    plecaka
> [...]

    Ja się nieskromnie przyznam, że wszystkim zrobię fajne zdjęcie. Kiedy biorę
    aparat do ręki zapominam o nim. Pytanie po co mam robić fajnie ale chujowo?
    I po co dźwigać? A w ogóle to po co płacić (np. filmy do analoga jeśli już
    nie chcę wydawać na sprzęt). Wkurza mnie polityka firm foto. To są jakieś
    jaja po prostu. Chce przekroić pomidora, biorę zaostrzony kawał blachy i
    kroję. Nie mam obowiązku kupować katany.