  • Data: 2011-01-07 07:17:05
    Temat: Re: Aparat z możliwościa nagrywania filmów?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Jan 2011 21:07:49 +0100, VSS wrote:
    > Witam !
    >
    > Co na dziś jest warte kupienia z lutrzanek z wymiennym obiektywem kta
    > pozwala na zapis filmów w full HD ? Aparat ma słuzyc do domowych fotek,
    > żadych ekstrawagancji. Co do firmy nie ma wymagań, aparat ma robić poprawne
    > zdęcia i mieć możliwośc nagrania filmu. Budżet 2 tysiace może trochę ponad.

    Jesli to nie musi byc lustrzanka, a wystarczy Ci wieksza matryca i
    wymienne szkla, to przyjrzyj się EVILom. Panasoniki u4/3, albo Sony NEX
    na pewno potrafia fullHD.

    Z zycia: kodek MJPEG zwykle dosc konkretnie ogranicza max dlugosc
    kreconego filmiku HD, dla 1280 są to okolice 5min, dla 1920 pewnie
    jeszcze mniej (ograniczeniem jest plik 2GB). Tak ze zerkaj na to co ma
    AVCHD(Lite).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns