  • Data: 2011-01-07 22:38:25
    Temat: Re: Aparat z możliwościa nagrywania filmów?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 7 Jan 2011, Michal Tyrala wrote:

    > Z zycia: kodek MJPEG zwykle dosc konkretnie ogranicza max dlugosc
    > kreconego filmiku HD, dla 1280 są to okolice 5min, dla 1920 pewnie
    > jeszcze mniej (ograniczeniem jest plik 2GB).

    Mam pytanie w sprawie formalnej ;) - czy ktoś zna aparat, który
    ograniczenie "formatowe" takie jak ww (niekoniecznie tylko dla
    MJPEG) *skutecznie* (bezprzerwowo) obchodzi poprzez nagrywanie
    reszty w osobnym zbiorze? Technicznie potrzebny jest bufor
    na czas operacji zakończenia 1. i rozpoczęcia 2. zbioru, ale
    wydaje się to być wykonalne.

    pzdr, Gotfryd