  • Data: 2009-06-10 11:50:35
    Temat: Re: Aparat z jednym guziczkiem + lcd ?
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Tue 09 of Jun 2009 01:14, Pszemol wrote:

    > <d...@g...com> wrote in message

    g.googlegroups.com...

    > No ale 2 latka i 3 latka dzieli niemalze przepasc rozwojowa :-)
    > 3 latek z punktu widzenia 2 latka zyl i uczyl sie zycia o 50% dluzej

    Trochę inaczej. Dwu i trzylatki demolowały wszystko w zasięgu ręku,
    z tą różnicą, że trzylatek potrafił zwiększyć zasięg stając na
    konstrukcjach, które miał siłę unieść albo przesunąć.
    Tak czy owak - przepaść.

    Na czeskiej TV widziałem pełnometrażowy film dokumentalny
    o fotografujących dzieciach. Troszkę starsze od 2-latków,
    ale zupełnie niewidome. Wstrząsające. I pokazujące, że takie
    fotografowanie ma ogromny sens.

    --
    nb