  • Data: 2010-01-04 19:44:15
    Temat: Re: Aparat na dluga podroz
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Jan., 20:27, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    > Kompletne fantasy. Cos slyszales o okienku grzecznosciowym
    > w ambasadzie/konsulacie dla klientow korporacyjnych, ale sadzac
    > z fantazyjnego opisu to nigdy tam nie byles. Nie ma zadnego pokoju,
    > zadnego internetu i zadnej promesy za kilka sekund. Zaleta jest
    > mozliwosc umowienia sie precyzyjnie na konkretny termin, unikniecia
    > kolejki, kilkunastominutowe oczekiwanie na promese i praktycznie
    > brak jakichkolwiek rozmow weryfikacyjnych.
    > --
    > Jacek

    ha , ha , ha

    to pokoj w ktorym ja sie znajduje , moj wlasny w moim domu, komputer
    na ktorym pisze en post..
    i internetem zalatwisz co potrzeba.
    trza miec odpowiedni paszport.
    dokldnie to sie nazywa pozwolenia na wjazd ,i dokladnie nie wiem taraz
    na jaki maksymalny czasokres.
    moze to nie dla wszystkich.