  • Data: 2010-09-01 12:47:18
    Temat: Re: Aparat fotograficzny w wersji dla elektronika
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 01.09.2010 13:19, schrieb bartekltg:

    > Przestrzenną, im mniej tym lepiej. Mikrometry mile widziane;)
    > Czasowa nie musi być nawet duża, jeśli czas naświetlania
    > jest tego rzędu co okres cyknięć (czas martwy nie powinien
    > być zbyt wielkim procentem, typu 99%).
    >
    > Prawdziwe zapotrzebowanie na rozdzielczosc czasową
    > zalezy od laserka, a tego nie bede wiedzial, dopóki
    > sie kamerką nie pobawie. Choczi o (usrednioną po ewentualynch
    > fluktuacjach laserka) pozycję plamki, a nie o dokładne
    > badanie tych fluktuacji kamerą szybkostrzelną.

    No to bez porządnej optyki się nie obędzie. Jak ci rozdzielczość czasowa
    wisi, to wystarczy obojętnie jaka kamera firewire, USB lub ethernet.
    Jakbyś potrzebował szybkostrzelną (pomiar pozycji lasera z
    częstotliwością 30kHz na dzieńdobry, chyba z 100k dałoby się wyciągnąć)
    możesz pisać na adres prywatny, ale cena jest dość wysoka (jakieś 10kEUR).

    Waldek