  • 61. Data: 2011-04-12 21:07:31
    Temat: Re: Aparat do 3tys.
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-12 09:11, Jan Rudziński pisze:

    > I czas reakcji. Małe dzieci, biegające koty - do takich zabaw tylko
    > lustrzanki mają odpowiednio szybki AF.

    E tam. Mit powtarzasz. Kompaktem można bez problemu takie zdjęcia robić.
    Trzeba tylko wcześniej wyostrzyć. I w przeciwieństwie do lustrzanki(duża
    matryca - mała GO), można wyostrzyć na dowolny element wyposażenia
    mieszkania, bo GO jest ogromna i fotografować, gdy tylko będzie kadr -
    reakcja szybsza niż lustrzanki. A najlepiej do tego nadają się kompakty,
    w których można włączyć MF.

  • 62. Data: 2011-04-13 05:06:00
    Od: "K.Z." <b...@z...com.pl>

> [...]
    > mieszkania, bo GO jest ogromna i fotografować, gdy tylko będzie kadr -
    > reakcja szybsza niż lustrzanki. A najlepiej do tego nadają się kompakty, w

    Święta racja. Mimo szybkiego AF w lustrzankach i tak dzieci są szybsze :) a
    mała GO robi swoje.

  • 63. Data: 2011-04-13 07:48:06
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "Paweł W." <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Może i tobie brakuje, ale klisze też tego nie dawały, a nikt na to wtedy
    >nie narzekał. Jak jest pod światło, to wiadomo było, że albo światła,
    >albo cienie, albo doświetlić cienie, żeby były i światła i cienie. ;)

    Rozumiem niedoskonalosci analogow a teraz jeszcze wieksze cyfrakow,
    ale myslisz, ze sie nie da?

  • 64. Data: 2011-04-13 16:27:53
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Sebastian napisał:

    > Miałem na myśli rynek wtórny, na Allegro w kategorii lustrzanki:
    > Canon (567), Nikon (672), Pentax (75). To chyba mówi samo za siebie?

    Ba. To dowodzi najwyżej, że używający Pentaksów są bardzo z nich
    zadowoleni i się z nimi nie chcą rozstać :>

    m.

  • 65. Data: 2011-04-14 20:00:19
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Nikon trzepie dużo lornetek i robi sprzęt geodezyjny.

    Mój ojciec ma re-we-la-cyj-ną lornetką olympusa. Naprawdę, ja miałem ze trzy
    do tej pory (firm nawet nei pamiętam, teraz mam bessara za dwieście parę
    złotych) ale pożyczyłem tę od ojca w lutym na dwudniowy wyjazd i kurczę nie
    odrywałem jej od oczu w górach. Zapłacił za nią dwieście czy trzysta parę
    złotych, ale jasność, ostrość, łatwość i szybkość regulacji(powiedzmy tu -
    ergonomia) itd. biją na głowe wszystkie inne w tym przedziale cenowym,
    naprawdę - wiem, bo swoją wybierałem przez klikanaście minut macając chyba
    ze dwadzieścia innych.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 66. Data: 2011-04-22 14:09:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <invd3c$4mj$1@inews.gazeta.pl>,
    "Andrzej Kuća" <p...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Yogi\(n\) <y...@t...pl> napisał(a):
    > ..
    > Dzięki za wyjaśnienie. Chyba w takim razie zdecyduję się na tego k-r. Dla
    > zainteresowanych - tutaj
    > http://www.optyczne.pl/144.10-Test_aparatu-Pentax_K-
    r.html link do (w miarę)
    > obiektywnego testu i ciekawych komentarzy o tym Pentaksie. Tutaj
    > http://www.ceneo.pl/8650558 widzę, że można nawet taniej kupić. Jeszcze chwilę
    > o tym pomyślę (wydanie 3000zł wymaga chwili zastanowienia :)), bo szczerze
    > mówiąc zastanawiam się jeszcze nad Nikonem (chociaż co prawda nie wiem już
    > jakim modelem), ale miałem już niestety doświadczenie z ich serwisem.

    E, to taka dziwna grupa jest.
    Jesli ja piszesz 'nie jestes profesjonalista' to moze jednak kup sobie
    jakiegos wypasionego kompakta, chocby Canona G11 albo 12.
    Albo cos z tego:
    http://www.dpreview.com/reviews/q42010highendcompact
    group/

    Poczytaj tez to:
    http://www.kenrockwell.com/tech/recommended-cameras.
    htm

    TA

  • 67. Data: 2011-04-22 14:12:24
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <invnbs$evj$1@news.net.icm.edu.pl>,
    Sebastian <n...@n...com> wrote:

    > A może skoro nie wiesz czego chcesz to może warto zainteresować się
    > Canonem G12? Tutaj test:
    > http://www.optyczne.pl/146.1-Test_aparatu-Canon_Powe
    rShot_G12.html
    [...]
    > Jeśli nie jesteś na 100% pewny czy chcesz lustrzankę to bierz
    > wypasionego kompakta.

    O, popieram.

    > Jeśli jednak lustrzanka to tylko Canon albo Nikon a nie jakaś mało
    > popularna egzotyka. Będzie łatwiej dokupić wyposażenie i obiektywy a
    > jeśli się nie spodoba łatwiej opchnąć.

    To imho bzdura.

    TA