  • Data: 2011-04-09 20:13:28
    Temat: Re: Aparat do 3tys.
    Od: Tomek <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-09 18:29, Andrzej Kuća pisze:
    > A może (jak pisałem, lajkonik ze mnie) mi powiecie, jaki kompakt można kupić
    > za takie pieniądze? Bo z tego co się zdążyłem zorientować, w przypadku
    > lustrzanek ważniejszy jest obiektyw niż sam aparat, tak? A nie wiem, jak
    > później, czy na tyle mnie wciągnie, żeby dalej wydawać pieniądze na obiektywy,
    > może lepiej kupić dobrą cyfrówkę? Chyba, że nie polecacie iść tą drogą :)
    > Dziękuję i pozdrawiam

    Dobry kompakt kupisz w okolicach 1000zł, reszta to wywalanie pieniędzy,
    kiepskie ISO, shuterlag, słaba lampa, brak możliwości rozwoju, itd.
    Za 3tys kupisz najtańsze body + np 17-50 2.8 canona, może D90 + 18-105.
    Albo XXXXD/XXXD+18-55IS+50 1.8+lampa. Ogolnie przy takiej kwocie kup jak
    najtańsze body i reszta kasy na obiektyw

    Tomek