  • Data: 2014-05-10 07:49:34
    Temat: Re: Aparat dla zafascynowanej foto amatorki.
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    pozwala to na ograniczenie roznorodnosci optyki.

    > Teoretycznie wszystko pięknie, ale problemem jest po prostu brak
    >
    > obiektywów. Ja wiem że takie mogą istnieć, ale na razie ich nie ma.

    brak???

    mozesz podpiac praktycznie kazdy obiektyw jaki zostal do tej pory wyprodukowany

    te najnowsze i najlepsze :

    http://www.thephoblographer.com/wp-content/uploads/2
    013/10/Chris-Gampat-The-Phoblographer-Sony-A7r-and-Z
    eiss-Otus-55mm-f1.4-lens-samples-1-of-1ISO-1001-200-
    sec-at-f-4.0.jpg

    i te stare , tanie:

    http://marsweekly.files.wordpress.com/2013/12/dsc_43
    85.jpg

    mozesz podpiac swietne i tanie obiektywy FD

    http://img.photobucket.com/albums/v630/roundball/PHO
    TOGRAPHY/EQUIPMENT/CanonFD300-40onSonyNEX7CroppedRes
    ized_zps77e9e8b0.jpg

    mozesz tez jupitera :

    http://farm6.staticflickr.com/5511/11312115265_40cab
    4d8d3_b.jpg

    albo leice:

    http://www.kenrockwell.com/sony/a7/D3S_0493-1200.jpg

    ile obiektywow musisz kupic , zeby zrobic jedno zdjecie?

    masz aktualnie pod wzgledem optyki najbardziej rozbudowany system na swiecie ,
    szczegolnie do krajobrazu , gdzie AF i szybkosc AF nie odgrywa roli