  • Data: 2014-04-10 17:42:01
    Temat: Re: Aparat dla zafascynowanej foto amatorki.
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Donnerstag, 10. April 2014 16:45:10 UTC+2 schrieb mt:
> [...]
    to ja alternatywy dla ff nie widze w postaci 3/4.

    > E-M10 kosztuje 2700 zł w przedsprzedaży. W zamian dostajesz zgrabne
    >
    > ergonomiczne magnezowe body, dwa pokrętła sterujące, stabilizację z
    >
    > każdym szkłem, pewny af i świetny wizjer.
    >

    > --
    >
    > marcin

    aparat nie jesz zly i nie jest przesadnie drogi.
    obiektywy- roznie to bywa np zuiko 7-14/4.0 ok 12000 pln i caly szereg obiektywow
    dobrych ale i dorgich do m4/3. Wybor nie jest zly ale w zasadzie ceny w granicach
    min. 3000 - 4000 pln za cos interesujacego.

    taki om-d em1 - kosztuje juz ok 8000 pln -flagowy model m4/3
    jakby nie bylo n7100 moznaby uznac aktualnie za flagowy aps-c jednak jest tanszy.