  • Data: 2013-02-27 13:04:50
    Temat: Re: Aparat dla 4 latka
    Od: quent <q...@b...gmail.kom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-27 12:19, ZS pisze:
    > Chciałbym kupić aparat dla 4 latka ale oglądając jakość zdjęć aparatów
    > Fisher price chyba jednak na nie się nie zdecyduję. Wszyscy twierdzą że
    > lepiej kupić za te pieniądze zwykły aparat który będzie robił ładne zdjęcia.
    > Wiadomo ze 4 latek może ten aparat upuścić więc wolałbym coś bez wystającego
    > obiektywu. Czy coś możecie polecić bo ciężko znaleźć na allegro. Ma być tak
    > do 200zł i w miarę wstrząso odporny:)

    Może nie do końca to czego oczekujesz ale ja swojemu 4,5 latkowi
    sprawiłem używany (100/200zl) tel. na adroidzie (bez sim), którym cyka
    fotki, kręci filmy i gra w angry-birds ;-)
    Problem tylko w tym, że ta zabawka za bardzo mu się podoba i teraz muszę
    mu jakoś ograniczać do niej dostęp ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info