  • Data: 2014-09-11 11:16:14
    Temat: Re: Aparat Nokii nie jest juz takim debesciakiem
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-11 09:47, masti pisze:

    > niezłe? matryca wielkości główki od szpilki?

    W pewnym sensie Animka ma rację. W niektórych telefonach są _niezłe_
    aparaty. Nie są one świetne, rewelacyjne, ani doskonałe. Ale biorąc pod
    uwagę potrzeby większości ludzi korzystających z tego, to są niezłe. Na
    zdjęciu ostro widać to, co miało na nim być, kolory są dobre, a nawet
    można pobawić się z głębią. Czego chcieć więcej, gdy najczęściej używane
    są do robienia selfie, zdjęć psa, kota, czy koleżanek na imprezie. Na
    cholerę komu w takich warunkach i do takich zdjęć armata za 5KPLN, albo
    10? Większość tych ludzi nawet nie umiałoby wykorzystać ponad 5%
    możliwości takich aparatów.
    A zdjęcia potrafią być zaskakująco dobre. Osobiście drukowałem kiedyś
    zdjęcia u fotografa, które robiłem swoim telefonem. Matryca 3,2 MPix. Po
    wydrukowaniu wyglądały tak dobrze, że nikt nie wierzył, że robione
    telefonem.
    Czy taki efekt można nazwać już _niezłym_?

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/