  • 41. Data: 2010-09-23 13:35:33
    Temat: Re: Antyradar rozdzielny
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin BartekK

    > No właśnie taki "uniden na przylepcu do szyby" pipczał na 100-150m, a
    > ten rozdzielny, z odbiornikiem w.cz. zamontowanym w maskownicy na
    > zewnątrz auta mi sygnalizuje jakieś 500m przed.

    A jaki to jest dokładnie model?

    --
    ignorance is bliss

  • 42. Data: 2010-09-23 13:38:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości news:

    > No właśnie taki "uniden na przylepcu do szyby" pipczał na 100-150m, a ten
    > rozdzielny, z odbiornikiem w.cz. zamontowanym w maskownicy na zewnątrz
    > auta mi sygnalizuje jakieś 500m przed.

    Nawet jak sygnał idzie w bok, a nie wzdłuż drogi?

  • 43. Data: 2010-09-23 13:39:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:i7fcp3$2hv9$1@news2.ipartners.pl...

    > Aha, czyli utrudniasz!

    Dokładnie.
    Najgorszy typ, spowalnia kolumnę, a jak ktoś go wyprzedzi, to mu siedzi na
    ogonie. ;-)

  • 44. Data: 2010-09-23 14:09:07
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-23 09:12, AL pisze:

    > tak slyszalem/czytalem - pomiar sredniej predkosci na danym odcinku - testy juz
    przeszly pozytywnie.

    Nie mam nic przeciwko temu, jeśli odcinki będą miały minimum 200 km ;)

  • 45. Data: 2010-09-23 14:16:26
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia 22 Sep 2010 08:43:16 GMT, to napisał(a):

    > Czy w ogóle za ok. 1000 zł da się kupić sensowny antyradar
    > rozdzielny?

    IMO nie bardzo. Miałem okazję widzieć w działaniu Valentine One (z tego
    co mi wiadomo, to już w miarę porządny model) i po tym doświadczeniu
    doszedłem do wniosku, że jednak CB jest bardziej optymalnym wyborem.
    AR generuje tak dużą liczbę fałszywych alarmów, że po pewnym czasie po
    prostu zaczynasz go ignorować.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 46. Data: 2010-09-23 14:23:14
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 23 Sep 2010 10:13:19 GMT, to napisał(a):

    > Skoro mamy zakazywać CB, jak w Austrii, to jednocześnie wypadałoby
    > wybudować sieć dobrze utrzymanych darmowych autostrad jak w Austrii i
    > sieć dobrych, sensownie oznakowanych dróg jak w Austrii?

    Wypadałoby. Z tym że w Austrii autostrady są płatne.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 47. Data: 2010-09-23 15:44:27
    Od: "Antek" <a...@w...pl>

    > Dlatego idealnym rozwiązaniem był by zakaz CB podobnie jak w Austrii może
    > wtedy ludzie zaczęli by zwracać uwagę na znaki.

    A od kiedy w Austri nie wolno uzywać CB?
    Nie siej plotek. Jeżeli wiesz to podaj podstawę prawną, a nie że ktoś coć
    mówił.
    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2010-09-23 15:52:32
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-09-23 13:35, to pisze:
    > begin BartekK

    > A jaki to jest dokładnie model?

    Specjalnie papiery musiałem znaleźć, bo z obudowy się już starło:
    Whistler pro3450

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 49. Data: 2010-09-23 16:20:32
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-09-23 13:38, Cavallino pisze:

    > Nawet jak sygnał idzie w bok, a nie wzdłuż drogi?
    Raczej nie idzie pod dużym kątem, sprawdzałem na jednym foto w mojej
    okolicy, który często jest załadowany, i jest blisko (2 pasy w każdą
    stronę, foto na poboczu, pod pewnym kątem bo łapie na ograniczeniu na
    przejściu dla pieszych tuż przed nim). Zresztą sama zasada pomiaru
    wymaga do uzyskania precyzji jak najbardziej prostego celowania w tej
    samej osi co ruch pojazdu, a nie z boku.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 50. Data: 2010-09-23 17:13:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Raczej nie idzie pod dużym kątem,

    Różnie bywa.
    Czasem jest skierowny pod kątem 30 stopni do jezdni, czasem 0.

    >Zresztą sama zasada pomiaru wymaga do uzyskania precyzji jak najbardziej
    >prostego celowania w tej samej osi co ruch pojazdu,

    Jesteś pewien, że jest taki wymóg?

    > a nie z boku.

    No to jeszcze może być tak, że te skierowane mocniej w bok to atrapy.