  • 51. Data: 2010-09-23 17:17:17
    Temat: Re: Antyradar rozdzielny
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-23 12:46, BartekK wrote:

    > Nie sygnalizuje. Wskaźnik poziomu sygnału pokazuje wzrost np na pasmie
    > Ku, ale alarmu to nie wywołuje.

    To musi bardzo rzadko pokazywac, bo sprzetu pracujacego w Ku w Polsce
    sie nie uzywa.

    --

    memento lorem ipsum

  • 52. Data: 2010-09-23 17:20:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości

    > To musi bardzo rzadko pokazywac, bo sprzetu pracujacego w Ku w Polsce
    > sie nie uzywa.

    Mówisz o fotokomórkach do drzwi rozsuwanych?
    Bo on o tym przypadku pisał.

  • 53. Data: 2010-09-23 17:22:22
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-23 17:20, Cavallino wrote:

    > Mówisz o fotokomórkach do drzwi rozsuwanych?
    > Bo on o tym przypadku pisał.

    To sie tyczy generalnie wszystkiego, a drzwi prawie zawsze pracuja w K.

    --

    memento lorem ipsum

  • 54. Data: 2010-09-23 17:26:58
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-09-23 17:22, elmer radi radisson pisze:

    > To sie tyczy generalnie wszystkiego, a drzwi prawie zawsze pracuja w K.
    Nie będę się trzymał tego zeznania "Ku" uparcie, po prostu w trakcie
    pracy czasem pokazuje się bargraf siły sygnału i ikonka pasma (X, K, Ka,
    Ku itp) ale nie jest wywoływany alarm, bo nie jest to wykryte jako
    typowy radar, więc tylko kojarzę to z "rzutu bokiem oka, że tam się coś
    pokazuje". Być może faktycznie przy drzwiach itp zbliżeniowych jest K
    lub Ka a nie Ku.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 55. Data: 2010-09-23 17:27:55
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-23 12:35, Cavallino wrote:

    > Ale AR nie powie Ci czy wykrył czujkę czy suszarkę.
    > Stąd jego skuteczność jest niska, bo sam alarm nie wywołuje odruchu
    > hamowania zazwyczaj.

    W dobrym urzadzeniu (czyli wszystkim innym co sie nie nadaje od razu
    do wyrzucenia) podczas jego pracy i wskazan istnieje "signal
    ramp". W zwiazku z czym najazd na zrodlo sygnalu takie jak FR ustawiony
    przy drodze bedzie pokazywal stopniowy jego wzrost w sposob dosc
    charakterystyczny. Stacje paliw jednak "wygladaja" inaczej. Kwestia
    osluchania i opatrzenia sprzetu i sprawdzenia w boju, mozna zaczac
    rozrozniac na co wyglada dany alarm.

    --

    memento lorem ipsum

  • 56. Data: 2010-09-23 17:41:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości

> [...]
    > ramp". W zwiazku z czym najazd na zrodlo sygnalu takie jak FR ustawiony
    > przy drodze bedzie pokazywal stopniowy jego wzrost w sposob dosc

    FR może tak, ale suszarka to często dwa piknięcia i koniec.
    Drzwi wywołują taki sam alarm, a stacja bazowa komórki jeszcze większy.

    >Stacje paliw jednak "wygladaja" inaczej. Kwestia
    > osluchania i opatrzenia sprzetu i sprawdzenia w boju, mozna zaczac
    > rozrozniac na co wyglada dany alarm.

    Najpierw trzeba się doktoryzować z tego, gdyby się spotykało suszarkę
    codziennie, a każda pracowała na tym samym paśmie, to pewnie dałoby się
    osłuchać.
    Ale jak się spotyka ją raz na kilka miesięcy, to nawet nie ma jak zapamiętać
    jakie ona fale pokazuje i jaki brzęczyk przy tym się odzywa.
    Zwłaszcza po skoku adrenaliny w przypadku realnego pomiaru.

    Tak więc w teorii to wiele rzeczy się da, w praktyce - ar to bezużyteczny z
    reguły gadżet.
    A ar mama już trzeci, więc trochę się z nimi najeździłem przez ostatnie
    kilkanaście lat.

  • 57. Data: 2010-09-23 18:21:18
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-09-23 17:41, Cavallino pisze:

    > FR może tak, ale suszarka to często dwa piknięcia i koniec.
    > Drzwi wywołują taki sam alarm, a stacja bazowa komórki jeszcze większy.
    Stacja bazowa komórek budzi ci detektor radarów? Bardzo marny ten
    dedektor, albo chodzi o radiolinię między-btsową (Ale to też niezbyt...)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 58. Data: 2010-09-23 18:48:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości news:

    > Stacja bazowa komórek budzi ci detektor radarów? Bardzo marny ten
    > dedektor, albo chodzi o radiolinię między-btsową

    Dokładnie o to idzie.
    W trybie miejskim nie, ale w trybie autostradowym każdorazowo przy powrocie
    z pracy łapię jedną zawsze w tym samym miejscu.

  • 59. Data: 2010-09-23 22:10:13
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-23 17:41, Cavallino wrote:

    > FR może tak, ale suszarka to często dwa piknięcia i koniec.
    > Drzwi wywołują taki sam alarm, a stacja bazowa komórki jeszcze większy.

    Nie, drzwi slychac dluzej. Poza tym suszarka jeszcze umiarkowanie czesto
    to pasmo X. Stacje bazowe? Nie w sprawnym urzadzeniu albo tylko w
    wyjatkowych wypadkach.

> [...]
    > bezużyteczny z reguły gadżet.
    > A ar mama już trzeci, więc trochę się z nimi najeździłem przez ostatnie

    Ale napewno z wlaczonym? Bo powinno wystarczyc pare kkm zeby calkiem
    dobrze lapac o co chodzi. Dosc duzo daje juz sporo mijanych stacji paliw
    i nabitych puszek. Wiadomo ze takie urzadzenie za raczke nie prowadzi,
    ale zawsze to jakas dodatkowa pomoc na temat tego co sie
    dzieje.

    --

    memento lorem ipsum

  • 60. Data: 2010-09-23 23:11:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości

    > Ale napewno z wlaczonym?

    Tak.

    >Bo powinno wystarczyc pare kkm zeby calkiem dobrze lapac o co chodzi. Dosc
    >duzo daje juz sporo mijanych stacji paliw i nabitych puszek.

    Nabite puszki spotykam niezmiernie rzadko.
    Suszarki częściej, ale na tak przeróżnych falach, że nijak nie wiem po
    pierwszym strzale, że to akurat nie drzwi stacji, chyba że okoliczności
    wskazują.
    Zresztą jak to mnie mierzą, to z reguły to czy wiem czy nie i tak na
    niewiele się zdaje.

    > Wiadomo ze takie urzadzenie za raczke nie prowadzi, ale zawsze to jakas
    > dodatkowa pomoc na temat tego co sie
    > dzieje.

    Bardzo dodatkowa.
    Ale czujność wzmaga nie ar, tylko cb, ar tylko dokładnie lokalizuje gdzie
    łapią.