    Date: Thu, 23 Sep 2010 16:20:32 +0200
    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Antyradar rozdzielny

    W dniu 2010-09-23 13:38, Cavallino pisze:

    > Nawet jak sygnał idzie w bok, a nie wzdłuż drogi?
    Raczej nie idzie pod dużym kątem, sprawdzałem na jednym foto w mojej
    okolicy, który często jest załadowany, i jest blisko (2 pasy w każdą
    stronę, foto na poboczu, pod pewnym kątem bo łapie na ograniczeniu na
    przejściu dla pieszych tuż przed nim). Zresztą sama zasada pomiaru
    wymaga do uzyskania precyzji jak najbardziej prostego celowania w tej
    samej osi co ruch pojazdu, a nie z boku.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173