  • 31. Data: 2010-09-23 12:14:07
    Temat: Re: Antyradar rozdzielny
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    >>Jaki model ?
    >
    > Noxo 100 bodajże.

    Porównywałeś je z innymi albo oglądałeś jakieś testy? Bo widzę, że
    rozdzielny, Noxo 300, kosztuje ok. 1000 zł.

    --
    ignorance is bliss

  • 32. Data: 2010-09-23 12:19:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Porównywałeś je z innymi albo oglądałeś jakieś testy?

    Osobiście nie porównywałem, tylko to co na stronach, z testami włącznie.
    Wyszło na to, że to najtańszy z w miarę dobrych antyradarów.
    A zawsze takiej cechy poszukuję.

    Ale tak naprawdę problem z ar jest inny, niż jakość ar, wśród mrowia
    fałszywych alarmów nie rozpoznasz prawdziwego jeśli się go nie spodziewasz.
    Wymieniając ar na nowszy i lepszy, liczyłem że tych fałszywych będzie dużo
    mniej - niestety tak nie jest.
    Efekt jest taki, że to bezużyteczny sprzęt w większości przypadków.

    Jak ktoś chcę to mogę taniej odstąpić.

  • 33. Data: 2010-09-23 12:27:00
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-09-23 12:19, Cavallino pisze:
> [...]
    > dużo mniej - niestety tak nie jest.
    > Efekt jest taki, że to bezużyteczny sprzęt w większości przypadków.
    Bo to tak samo jak z CB, nie ma co liczyć że to bedzie czarna skrzynka
    która 1km przed radarem powie "uwaga radar", a poza tym będzie siedzieć
    cicho i nie będzie przeszkadzać.

    Szum informacyjny jest duży i tylko (obecnie) człowiek (i to nie każdy)
    potrafi to jakoś ogarnąć i wyciągnąć sensowne (lub mniej) wnioski.
    Obojętnie czy to pierdzące CB z przeklinającymi furmanami, czy AR
    wykrywający czujki ruchu na stacjach benzynowych...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 34. Data: 2010-09-23 12:30:58
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-23 12:13, to pisze:
    > begin Robert Rędziak

    > Ciekawe jest to wybiórcze postrzeganie ruchu drogowego na Zachodzie.
    > Skoro mamy zakazywać CB, jak w Austrii, to jednocześnie wypadałoby
    > wybudować sieć dobrze utrzymanych darmowych autostrad jak w Austrii i
    > sieć dobrych, sensownie oznakowanych dróg jak w Austrii?

    Dołożył bym do tego odebranie uprawnień straży wiejskiej w zakresie
    pomiarów predkości ale moim zdaniem i tak powinnismy zacząć od siebie i
    zacząć przestrzegać ograniczeń a nie szukać antyradarów i cb.

  • 35. Data: 2010-09-23 12:34:25
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-09-23 12:35, Cavallino pisze:

    > Ale AR nie powie Ci czy wykrył czujkę czy suszarkę.
    No zależy jaki, mój mówi/sygnalizuje co wykrył, na podstawie a) pasma
    nadawania b) charakterystyki nadawania (długość impulsów itd) c) jakichś
    swoich dziwnych algorytmów. Ale czasem zdarza mu się głupieć i tak ;)
    więc raczej używam to jako informator o zapełnieniu stojących Foto o
    których wiem że są, ale nie wiem czy działają.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 36. Data: 2010-09-23 12:35:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykrywający czujki ruchu na stacjach benzynowych...

    Ale AR nie powie Ci czy wykrył czujkę czy suszarkę.
    Stąd jego skuteczność jest niska, bo sam alarm nie wywołuje odruchu
    hamowania zazwyczaj.
    A potem już jest za późno.

  • 37. Data: 2010-09-23 12:41:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin lleeoo

    > Dołożył bym do tego odebranie uprawnień straży wiejskiej w zakresie
    > pomiarów predkości ale moim zdaniem i tak powinnismy zacząć od siebie i
    > zacząć przestrzegać ograniczeń a nie szukać antyradarów i cb.

    Zdajesz sobie sprawę jak by się zakorkowały drogi gdyby nagle wszyscy
    zaczęli jeździć 2x wolniej?

    --
    ignorance is bliss

  • 38. Data: 2010-09-23 12:44:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No zależy jaki, mój mówi/sygnalizuje co wykrył, na podstawie a) pasma
    > nadawania b) charakterystyki nadawania (długość impulsów itd) c) jakichś
    > swoich dziwnych algorytmów.

    Znaczy co, wie że wykrył czujkę od drzwi na Orlenie i to sygnalizuje?
    Po jakiego?

    >Ale czasem zdarza mu się głupieć i tak ;) więc raczej używam to jako
    >informator o zapełnieniu stojących Foto o których wiem że są, ale nie wiem
    >czy działają.

    Dokładnie tak samo to robię.
    Tyle że i tak trzeba w takim momencie jechać wolno, bo foto są przeważnie
    skośnie ustawione i słyszysz sygnał na 100 m albo i mniej przed foto,
    wyhamować z dużo większej prędkości nie zdążysz.

  • 39. Data: 2010-09-23 12:46:52
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-09-23 12:44, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

    > Znaczy co, wie że wykrył czujkę od drzwi na Orlenie i to sygnalizuje?
    > Po jakiego?
    Nie sygnalizuje. Wskaźnik poziomu sygnału pokazuje wzrost np na pasmie
    Ku, ale alarmu to nie wywołuje.

> [...]
    > przeważnie skośnie ustawione i słyszysz sygnał na 100 m albo i mniej
    > przed foto, wyhamować z dużo większej prędkości nie zdążysz.
    No właśnie taki "uniden na przylepcu do szyby" pipczał na 100-150m, a
    ten rozdzielny, z odbiornikiem w.cz. zamontowanym w maskownicy na
    zewnątrz auta mi sygnalizuje jakieś 500m przed.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 40. Data: 2010-09-23 13:13:39
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-22 20:45, to pisze:
    > begin Cavallino

    > Jak jadę pierwszy to jadę spokojnie. :-)

    Aha, czyli utrudniasz! Kapelusz plonk warning! ;)