eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa"Anioły współczesności" - Wystawa Justyny Komar - ZaproszenieRe: "Anioły współczesności" - Wystawa Justyny Komar - Zaproszenie
  • Data: 2009-01-27 16:19:21
    Temat: Re: "Anioły współczesności" - Wystawa Justyny Komar - Zaproszenie
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    l...@l...localdomain pisze:
    > W poście <glctvl$pln$1@inews.gazeta.pl>,
    > Osiak nabazgrał:
    >
    > Moja opinia od wtedy się nie zmieniła... Ciekaw jestem za to
    > Twojej interpretacji tych dzieł. Bo sam nic sensownego wtedy
    > nie wymyśliłem.

    Przecież masz czarno na białym wystarczy przeczytać:)

    "Autorka próbuje przedstawić z dystansem problem ludzkiej tożsamości w
    plastikowym świecie. Ludzie sami nie wiedzą po co istnieją (dylemat
    odwieczny) i czy wogóle istnieją, czy są immanentnymi bytami czy tylko
    pionkami na szachownicy. Dość prosta stylistyka kontrastuje z
    wyrafinowaną grą, pomiędzy rzeczywistością a marzeniem. Autorka stawia
    przed nami egzystencjalną zagadkę... jaką? Musicie zgadnąć sami..."

    Może powinna książki pisać zamiast robić zdjęcia. Bo to drugie mnie
    również nie przekonuje.

    A.