  • Data: 2013-10-20 10:46:54
    Temat: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-20 09:21, Cavallino pisze:
    > Ale kto mówi o jeżdżeniu dużo poza miastami?
    > Wystarczy przed każdą miejscowością tłum wielbicieli złomów, żeby
    > zakorkować każdą trasę.
    > W Polsce nie ma obwodnic, więc ruch lokalny odbywa się normalnymi
    > drogami tranzytowymi, jakbyś nie wiedział.
    > Kapelusze jadący 70 km/h JUŻ TERAZ nagminnie korkują nawet autostrady w
    > granicach miast, a co dopiero krajówki jednopasmowe.

    Utożsamiasz w swoich wypowiedziach kapeluszników (i to w złomach) z
    największym złem tego świata. Natomiast o braku obwodnic i tras
    szybkiego ruchu nabąkujesz mimochodem.
    Jeśli chcesz gdzieś upuścić swoją irytację to zrób to również wrzucając
    kartkę wyborczą.
    Na prawdę aż tak wku... Cię jazda po polskich drogach wśród kapeluszników?
    Usiądź w fotelu. Pomyśl chwilę szerzej. Co można zrobić, co jest błahe,
    a co tolerować bo walka jest daremna.
    Kapelusznicy zawsze byli i zawsze będą. Ale TIRów na drogach spokojnie
    mogłoby nie być. TIRy na tory. Pamiętasz?