-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!newsfeed
0.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfee
d.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news
.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@b...poznan.pl> <l3p7l3$r0i$1@node1.news.atman.pl>
<5260276a$0$2170$65785112@news.neostrada.pl>
<l3pa58$qdd$1@news.task.gda.pl>
<52602db4$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@m...org>
<z4bcs3nuiiig$.14boosngmlxo9$.dlg@40tude.net>
<52628d37$0$2285$65785112@news.neostrada.pl>
<1ec3dhnanuyg5$.1a2svty5tupjw.dlg@40tude.net>
<5262b1e0$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
<l3ufpq$jht$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l3ufpq$jht$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
Date: Sun, 20 Oct 2013 09:21:03 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 131020-0, 2013-10-20), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 27
Message-ID: <52638460$0$2296$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.164.244
X-Trace: 1382253664 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2296 79.184.164.244:61620
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2508033
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:l3ufpq$jht$...@n...news.atman.pl...
> Dnia 2013-10-19 18:22, Użytkownik Artur Maśląg napisał:
>
>>> Polowa niemieckich zlomow moga byc zamieniona angielskimi zlomami.
>>
>> Jak dopuszczą rejestrację anglików w Polsce to pogadamy, ale
>> jak znam życie to nic takiego miejsca nie będzie miało (w sensie
>> wymiany złomów), a rynek szybko by zareagował podwyżką cen tych
>> pojazdów. Myślę jednak (o czym też już pisałem), że niewygoda w
>> eksploatacji tych pojazdów będzie kolejnym czynnikiem, który
>> ograniczy ich liczbę na drogach.
>>
> A ja myślę że nie u wszystkich. Ktoś kto dużo i często jeździ
> poza miastami będzie wolał dopłacić za auto z normalnie umieszczoną
> kierownicą,
Ale kto mówi o jeżdżeniu dużo poza miastami?
Wystarczy przed każdą miejscowością tłum wielbicieli złomów, żeby zakorkować
każdą trasę.
W Polsce nie ma obwodnic, więc ruch lokalny odbywa się normalnymi drogami
tranzytowymi, jakbyś nie wiedział.
Kapelusze jadący 70 km/h JUŻ TERAZ nagminnie korkują nawet autostrady w
granicach miast, a co dopiero krajówki jednopasmowe.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.10.13 09:21 Cavallino
- 20.10.13 10:46 z
- 20.10.13 12:00 Budzik
- 20.10.13 12:00 Budzik
- 20.10.13 13:46 RadoslawF
- 20.10.13 16:37 masti
- 20.10.13 17:17 z
- 20.10.13 17:43 Cavallino
- 20.10.13 18:13 Artur Maśląg
- 20.10.13 20:28 Budzik
- 20.10.13 20:28 Budzik
- 20.10.13 20:42 Artur Maśląg
- 20.10.13 20:48 John Kołalsky
- 20.10.13 21:51 RadoslawF
- 20.10.13 22:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-10 Warszawa => Presales Engineer IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS