  • Data: 2017-01-30 04:25:44
    Temat: Re: Angielskie poczucie humowu.
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:o6m3dt$at9$1@dont-email.me...
    > Wbrew polskim przesądom, za przeziębienia odpowiadają wirusy
    > a nie chwilowe wyjście z domu ze śmieciami bez czapki na głowie :-)))

    Ale jest ziarko prawdy, że przeziębiamy się od zimna. Tyle, że rzeczywiście
    nie bezpośrednio, zimno m.in. bardzo obciąża zasoby organizmu i nie starcza
    ich na ochronę, co zaraz wykorzystują wirusy właśnie. Dlatego równie
    skutecznie przeziębić się może osoba mocno zestresowana, gdy mózg kopci
    cukier na potęgę.
    Ja świeżo po kąpieli zrobiłem dawno temu eksperyment, nie pamiętam już, jak
    zimno było, ale tak nieźle. Mokry cały sru, drzwi od balkonu i stałem tak
    dość długo, aż mi woda we włosach pozamarzała. Nawet kataru nie miałem, a u
    mnie byle co go wywołuje.

    --
    Wyobraź pan sobie taką sytuację, pracujesz pan do 67 roku życia,
    co miesiąc wpłacasz 1000 złotych na ZUS, później dostajesz