  • Data: 2014-10-09 21:23:00
    Temat: Re: Andruta KitKata
    Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/10/2014 08:12, Chris wrote:

    > Przykład a takich informacja w necie będziesz miałfull:
    >
    > http://forum.xda-developers.com/xposed/modules/kitka
    t-sd-card-access-t2790992

    ale to dotyczy jakis wersji typu CM i XDA, ktore sobie sam instalujesz.
    ciezko, zeby firma typu samsung, lg, sony, motorola, hujwie czy jakas
    inna, sprzedawala telefony z 4.4.4 i slotem na karte z zablokowana
    mozliwoscia instalacji czy przenoszenia na nia programow.

    znasz takie przyklady?