    From: W <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android z czasem zabije moj telefon?
    Date: Mon, 1 Apr 2013 09:35:41 +0000 (UTC)

    Atlantis wystukał, co następuje:

    > Dokładnie. Narzekania na taki stan rzeczy najczęściej słyszę od
    > użytkowników, którzy chcieli zaoszczędzić i kupili
    > przestarzałego/budżetowego "smartfona" posiadającego zaledwie 256 MB
    > RAM-u.

    WOW, jak zwykle wylewasz swoje mądrości pasujące do Twojej tezy...

> [...]
    > czas odpalać menadżera zadań i bezlitośnie ubijać pootwierane
    > aplikacje, żeby zaczął działać szybciej. Weszło mi to w nawyk do tego
    > stopnia, że przez pierwszych kilka tygodni po przesiadce na Androida
    > również używałem takiego programu. Po wyjściu z każdej większej
    > aplikacji przezornie ją zamykałem. W pewnym momencie postanowiłem
    > wywalić ten program. I co? Nie widzę najmniejszej różnicy. System sam
    > radzi sobie świetnie, a ja nie muszę tracić czasu na mechaniczne
    > stukanie w krzyżyki, żeby urządzenia raczyło działać normalnie.

    No... teraz zamiast mechanicznie klikać w krzyżyki klikasz mechanicznie w
    przycisk 'home' a wracając do aplikacji odpalonej chwilę wcześniej dostajesz
    kurwicy bo odpalone strony na których coś sprawdzałeś postanowiły się
    przeładować... Albo endomondo, który powinien śledzić Twoją trasę został
    ubity, bo system stwierdził że odpaliłeś go zbyt dawno a on potrzebuje
    pamięci na JakiesWażniejszeRzeczy...