  • Data: 2013-04-01 12:53:47
    Temat: Re: Android z czasem zabije moj telefon?
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W takim razie rozmawiamy o dwóch zupełnie różnych sprawach.
    > Mnie też czasami wkurza brak dostępu do bardziej zaawansowanej
    > konfiguracji, ale to niestety coraz bardziej powszechny trend, a nie
    > wina konkretnego systemu operacyjnego. Obawiam się, że już niedługo
    > przyjdą czasy, kiedy kupując nowego peceta będziesz musiał się liczyć z
    > zablokowanym bootloaderem i brakiem uprawnień administratora - te będą
    > przysługiwały producentowi. Nie podoba Ci się? Możesz "zrootować",
    > "zrobić jailbrake'a" czy jak to się będzie nazywało. Tyle tylko, że
    > tracisz gwarancję.

    Windows7 i 8 Juz ma "ukryty" dostep do administratora i by uruchomic konto
    administratora nalezy troche wiedziec o systemie. Jest to zaleta nie wada!
    Ciekawe ilu z was korzystalo by z konta administratora? Jak wiekszosc z was
    nawet pojecia nie ma jak go uruchomic!
    By system byl w miare stabilny, musi posiadac zabezpieczenia, przed
    nieodpowiedzialnym uzytkownikiem ktory moze namieszc w systemie ze swojej
    niewiedzy - zwlaszcza... Potem taki user przychodzil by po gwarancje, ze mu
    to czy tamto przestalo dzialc lub caly system sie posypal.
    Przy okazji, nie traci sie gwarancji jak sie root-uje urzadzenia z
    androidem!!!
    Traci sie gwarancje na system, czyli jak bedziesz chcial by producent wgral
    system po raz drugi bo sam namieszales, to zaplacisz, ale jak na rootowanym
    urzadzeniu cos sie posypie i nie bedzie to wina systemu to gwarancja jest
    jak najbardziej.

    > Faktycznie, przydałaby się w Androidzie jakaś opcja "tego nie ruszaj!".
    > Przy czym na moim Desire Z jeszcze nie dostrzegam jakichś większych
    > problemów w związku z działaniem automatycznego systemu zarządzania
    > pamięcią. Natomiast wszystkie narzekania, jakie słyszę pochodzą od ludzi
    > wyposażonych dość już stare smartfony...

    Z androidami jestem od 3 lat i zaczynalem od 2.1.2 - do dzis mam ten "zlom"
    i nie narzekam na dzialnie.
    W porownaniu do Windows Mobile 5.x jest rewelacyjny. Bardzo zautomatyzowany
    i wrecz intuicyjny.
    Problem w tym, ze android ze swojej natury jest systemem do personalizacji,
    a wiec to ty masz decydowac co i jak ma byc ustawione. Z jednej strony
    placzecie, ze nie macie dostepu (root) z automatu do calego systemu a z
    drugiej macie problemy by sobie telefon odpowiednio skonfigurowac pod wlasne
    potrzeby...