  • Data: 2014-01-22 17:42:32
    Temat: Re: Android - pytanie o aplikację, głośność dzwonienia
    Od: mr misio <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > "mr misio" lboqkh$7av$...@n...news.atman.pl

    > Co wówczas, gdy dzwoni niecierpliwa rejestratorka, której zadaniem
    > jest przekazanie informacji o przełożeniu wizyty lekarskiej?

    Sprobuje za chwile jeszcze raz. A rejestratorka ma byc cierpliwa. Bo na
    tym polega jej praca.

    No i zawsze mozna oddzwonic skoro ci sie wyswietlil bardzo wazny kontakt
    z rejestracji.

    > Zauważ, że od momentu, gdy dzwoniący słyszy sygnał łączenia,
    > do momentu, gdy telefon odbiorcy zacznie dzwonić, już
    > mija duża czasu. Jeśli do tego doliczysz czas stracony
    > na wyjęcie telefonu z kieszeni i na odblokowanie go,
    > może okazać się, że czas tracony na ciche dzwonienie
    > daje w efekcie brak połączenia...

    Zauwazam. Mimo wszystko jak siedze na kiblu czy myje rece nie biegne w
    panice odebrac telefon jakby to mialo zagrozic mojemu zyciu. Nawet teraz
    jak pisze - gdyby zadzwonil telefon - najpierw dokoncze to co robie
    potem bede patrzyl kto dzwonil.

    > Pół biedy, gdy znasz numer, z którego ktoś starał się
    > dodzwonić, gorzej wtedy, gdy numer ten nie wyświetla się...

    Mnie sie wszystkie wyswietlaja. Pierwsza rzecza ktora robie to
    wylaczenie u opa polaczen z numerow zastrzezonych.

    A mimo wszystko wszyscy co powinni daja rede sie do mnie dodzwonic.

    Natomiast drastycznie spadla ilosc telefonicznego spamu.

    Podobnie mam wylaczona poczte glosowa. Jesli sprawa jest bardzo pilna,
    to dzwoniacy ktory sie nie dodzwoni wysle SMS.

    Ilosc bezsensownych wiadomosci glosowych spadla do zera, a jak
    przychodzi SMS to wiem, ze sprawa pilna i oddzwaniam jak tylko moge.

    Przez to powyzsze chce powiedziec, ze wiekszosc z Was daje sie oglupic
    technologicznej smyczy i pedzi odebrac kazdy dzwoniacy telefon, jakby
    grozilo nieodebranie smiercia. O kazdej porze. W kazdym miejscu. JAkies
    przekonainie, ze nieodebrany telefon to co? Obciach? Dramat? Tragedia?
    Niegrzecznosc? KAzdy telefon musi byc odebrany po sygnalach, bo inaczej
    to zle swiadczy o wlascicielu? A dzwoniacy sie obrazi?

    Oczywiscie sa zawody, ktore wymagaja bycia pod telefonem. Ale nawet
    wtedy niekonicznie o w nocy gdy jestes pod prysznicem.

    Dla wszystkich ktorzy mysla inaczej Google albo ktos innny niebawem
    wprowadzi implanty GSM. Wtedy bedzi emozna odebrac jezykiem klikajac
    implant zebu trzonowego i prowadzic rozmowe nawet lejac do pisuaru.

    JA jednek jestem starej daty i nie pozwole sobie wszczepic smyczy, ktora
    mnie obudzi gdzy zadzwoni automatyczna reklama...

    :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg