  • Data: 2014-01-22 18:52:05
    Temat: Re: Android - pytanie o aplikację, głośność dzwonienia
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "mr misio" lbosdj$rej$...@n...news.atman.pl

    > Sprobuje za chwile jeszcze raz.

    Powinna spróbować za chwile lub za kilka chwil.
    Gdy ja nie mogłem dodzwonić się do okulistki
    (zmieniła lokum i numer, ale w NFZ powiedziono
    mi, że tylko lokum a telefon jest taki, że trzeba
    dzwonić cierpliwie) dzwoniłem nie jeden raz, nie
    dwa razy dziennie :) -- ale 20 razy dziennie przez
    ponad miesiąc, wyłączając z tego dni zupełnie wolne
    od pracy (wigilie tez uznałem za dzień wolny)...

    > A rejestratorka ma byc cierpliwa.

    IMO tak. IMO cierpliwość to cnota owocująca w wielu wypadkach.
    Znam ludzi ustępujących na krok od osiągnięcia sukcesu.

    Bywa jednak i tak, że nadmiar cierpliwości (jak u mnie
    z okulistką) daje złe efekty -- najwyraźniej zawsze
    i wszędzie należy zachować zdrowy umiar.

    Ale ja dzwoniłem, bo:

    )( w Białymstoku na przełomie lat czas wolny od pracy
    trwa zwyczajowo ponad miesiąc z uwagi na dwoistość
    religijnego kalendarza. Nawet w tym czasie nie zakładam
    stoperów do uszu na czas snu -- jest dookoła cicho. :)
    Święta tak naprawdę skończyły się tutaj dopiero ze 2 dni
    temu. I od tego czasu znów używam stopperów/tłumików. :)

    )( miałem łomotnięte żebro, przez co wzrastała we mnie
    niechęć do wyłażenia z mieszkania.

    > Bo na tym polega jej praca.

    Popieram Cię w pełnych 100%.

    > No i zawsze mozna oddzwonic skoro ci sie wyswietlil
    bardzo wazny kontakt z rejestracji.

    Gorzej wówczas, gdy nie wyświetlił się żaden lub wyświetlił
    się taki, którego zupełnie nie znasz a w pamięci masz masę
    dziwnych (stale nowych) numerów spamerów sprzedających garnki
    czy inne cuda.

    > Zauwazam. Mimo wszystko jak siedze na kiblu czy myje
    > rece nie biegne w panice odebrac telefon jakby to mialo
    > zagrozic mojemu zyciu.

    Ja także. :)

    > Nawet teraz jak pisze - gdyby zadzwonil telefon - najpierw
    > dokoncze to co robie potem bede patrzyl kto dzwonil.

    Ja bym oderwał się od pisania. A że zazwyczaj w czasie pisania
    telefon jest pod ręką z uwagi na SMSowaty charakter bankowania,
    więc długo nie każę czekać swoim rozmówcom.

    Akurat teraz telefon jest daleko ode mnie -- z uwagi na potrzebę
    ładowania ,,monstrualnej'' baterii, którą ładuję częściej niż
    raz dziennie. A ładowanie jej trwa i trwa...

    > Mnie sie wszystkie wyswietlaja. Pierwsza rzecza ktora robie
    > to wylaczenie u opa polaczen z numerow zastrzezonych.

    :) Wielu tak robi. Ja (jak już wspominałem) bywam cierpliwy...

    > A mimo wszystko wszyscy co powinni daja rede sie do mnie dodzwonic.

    Wszyscy, którzy chcą. :) Ja swego numeru
    komórkowego nie zmieniłem od około 7 lat.

    Także nie zmieniam @dresu m@ilowego od lat:

    'mój Eneuel' na klawiaturze telefonu daje właśnie mój numer komórkowy
    e...@g...com to mój @dres m@ilowy
    a słowa Eneuel jako mego nicku używam 15 rok

    > Natomiast drastycznie spadla ilosc telefonicznego spamu.

    U mnie by nie spadła -- spamerzy dzwonią stale z nowych.
    Można też znaleźć pewne prawidłowości w numeracji spamerów.

    > Podobnie mam wylaczona poczte glosowa.

    Ja także. (przynajmniej chcę w to wierzyć)

    > Jesli sprawa jest bardzo pilna, to dzwoniacy
    > ktory sie nie dodzwoni wysle SMS.

    > Ilosc bezsensownych wiadomosci glosowych spadla do
    > zera, a jak przychodzi SMS to wiem, ze sprawa pilna
    > i oddzwaniam jak tylko moge.

    > Przez to powyzsze chce powiedziec, ze wiekszosc z Was
    > daje sie oglupic technologicznej smyczy i pedzi odebrac
    > kazdy dzwoniacy telefon, jakby grozilo nieodebranie smiercia.

    Ja zwykle pędzę.

    > O kazdej porze. W kazdym miejscu. JAkies przekonainie,
    > ze nieodebrany telefon to co? Obciach? Dramat? Tragedia?

    Konieczność (czy choćby potrzeba) oddzwonienia.

    > Niegrzecznosc? KAzdy telefon musi byc odebrany po
    > sygnalach, bo inaczej to zle swiadczy o wlascicielu?
    > A dzwoniacy sie obrazi?

    IMO dzwoniący powinien zachowywać się tak, jak nawiązujący
    kontakt ,,bezpośredni'' -- nie należy ,,wchodzić w słowo''
    swemu rozmówcy. Wielu dobrze wychowanych ludzi zaczyna swą
    rozmowę od pytania o to, czy może zająć chwilę (bądź dwie)
    i dodaje w razie czego, że zadzwoni później...

    > Oczywiscie sa zawody, ktore wymagaja bycia pod telefonem.
    > Ale nawet wtedy niekonicznie o w nocy gdy jestes pod prysznicem.

    > Dla wszystkich ktorzy mysla inaczej Google albo ktos innny
    > niebawem wprowadzi implanty GSM.

    M$ wprowadził biustonosze badające stan serca (prymitywne
    i energożerne) zatem można wprowadzić implanty GSM...

    Może nawet dałoby się uzupełnić oko stosownym wyświetlaczem?...

    > Wtedy bedzi emozna odebrac jezykiem klikajac implant
    > zebu trzonowego i prowadzic rozmowe nawet lejac do pisuaru.

    Bez obawy utracenia telefonu w czeluściach tegoż pisuaru...

    > JA jednek jestem starej daty i nie pozwole sobie wszczepic
    > smyczy, ktora mnie obudzi gdzy zadzwoni automatyczna reklama...

    -=-

    IMO najlepszym sygnałem jest wibracja -- ja słyszę
    ją równie dobrze z dużej odległości, jak i z małej.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'