  • 31. Data: 2014-01-22 23:04:39
    Temat: Re: Android - pytanie o aplikacj?, g?o?no?? dzwonienia
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 22 Jan 2014 20:14:23 +0100, mr misio napisał(a):

    > Chyba jednak kupie jakis DROGI WYPASIONY LANSERSKI telefon na Androidzie
    > ... dla tych wibracji :D

    Nie musisz wydawać kasy na cały telefon, cel osiągniesz prościej i taniej
    http://www.alibaba.com/product-gs/1517290539/Magic_l
    atest_Wireless_Bluetooth_Vibrator.html

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 32. Data: 2014-01-22 23:15:08
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:

    > Nie musisz wydawać kasy na cały telefon, cel osiągniesz prościej i taniej
    > http://www.alibaba.com/product-gs/1517290539/Magic_l
    atest_Wireless_Bluetooth_Vibrator.html

    jest do tego apka pozwalajaca sterowac z telefonu? :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 33. Data: 2014-01-23 01:55:05
    Temat: Re: Android - pytanie o aplikację, głośność dzwonienia
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mr misio" lbp1bp$140$...@n...news.atman.pl

    > notepad jest, wordpad - jest - list do babci napiszesz,

    Niby tak, ale czy ona [na ,,tamtym'' świecie] list ten przeczyta?
    Jako edytor służy mi OE. OE kończy swój bieg w WXP.

    > przegladaka

    Opera i Chrome stale w użyciu, ale ponoć IE też jest. ;)

    > jest - pofejsikujesz

    Nie używam fejskubka. :)

    > i pogooglasz, firewall jakis jest,

    Jest -- nazywa się ZoneAlarm. ;)

    > program do filmow

    Tak -- BestPlayer i MediaPlayerClassic oraz programy typu AsusDVD...

    > i muzy jakis jest,

    Nawet kilka -- Apollo, XMPlay, MIDaS, EAC i cała masa do obróbki...

    > paincik jest,

    Tak -- CS5. ;)

    > przegladarka obrazkow jakas jest,

    Imagine. :)

    > ogolnie moze nie ultra wygodnie i ultra bezpiecznie ale mozna uzywac komputera.

    Owszem.

    > ...a patrzac na cierpienia nowego usera nexusa 5 to tam nawet ciezko wyslac sms po
    wlaczeniu urzadzenia :D

    Ale w Sklepie'' jest cała masa pożytecznego oprogramowania -- nierzadko doskonałego.

    Ja mam doinstalowanych około 200 (akurat teraz jest dokładnie
    200 doinstalowanych, ale stale coś wywalam i dorzucam) programów...

    Mam nawete, za które płaciłem złotem. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2014-01-23 02:09:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" 52e029e5$0$2377$6...@n...neostrada.pl

    > o ile wiem, można kupić naklejki nfc, dzięki którym
    > telefon moze zmieniać profile dzwiękowe. jedna
    > naklejka do kabury, jedna do kieszeni i sprawa
    > załatwiona.

    Nie każdy telefon ma NFC.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2014-01-23 09:53:58
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > "mr misio" lbp1bp$140$...@n...news.atman.pl

    > Niby tak, ale czy ona [na ,,tamtym'' świecie] list ten przeczyta?

    Wyjmie z koperty, zalozy okulary i przeczyta...

    > Jako edytor służy mi OE. OE kończy swój bieg w WXP.

    Chcesz maial wyslac babci, kora nie ma komputera? :D

    > Ale w Sklepie'' jest cała masa pożytecznego oprogramowania -- nierzadko
    > doskonałego.

    Ale my nie o tym co jest w sklepie i co bedzie dzilac ...

  • 36. Data: 2014-01-23 14:59:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mr misio" lbqlau$kme$...@n...news.atman.pl

    > Wyjmie z koperty, zalozy okulary i przeczyta...

    O ile ma tam okulary. ;)

    > Chcesz maial wyslac babci, kora nie ma komputera? :D

    Piekło jest skomputeryzowane -- wiem, bo byłem.
    W niebie i w czyśćccu nie byłem jeszcze...

    > oprogramowania -- nierzadko doskonałego.

    Nawet błyskającego ;) flaszem w czasie dzwonienia...

    > Ale my nie o tym co jest w sklepie i co bedzie dzilac ...

    A o czym? Jaki sens w pchaniu juserowi tego, czego on nie chce?

    Już mam więcej. Ale za ,chwile'' część skasuję.

  • 37. Data: 2014-01-23 16:35:00
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    > A o czym? Jaki sens w pchaniu juserowi tego, czego on nie chce?

    Nie wiem, pytaj w firmie Google :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 38. Data: 2014-01-23 17:32:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mr misio" lbp16r$140$...@n...news.atman.pl

    > Ja tez, ale tylko wtedy gdyby dzwonil dzonek z grupy tych pilnych :D

    > /w androidzie dalej nie umiem tego ustawic, w nokii dzialalo
    > od zawsze przypisywanie dzwonkow do grup w sposob banalny/

    Zanim Monster rozwalił mi ucho, każdemu numerowi przyporządkowywałem
    inną melodię a każdemu juserowi (jeden juser mógł mieć wiele numerów)
    inny obrazek. :) Od dwóch tygodni wracam do tego indywidualizowania.

    > ...chyba, ze tesciowa :D

    Teściowej też bym nie kazał czekać.

    > Sprawdz jak to jest nie pedzic :D

    Muszę oddzwaniać na swój koszt. ;)

    > WWycisz dzwonek na zero i wibre. Odbierzesz tylko jak tel w zasiegu wzroku i sie
    zaswieca.

    Będę wówczas miał masę dodatkowej roboty -- choćby
    będę miał niepotrzebne wizytacje ;) lekarskie.

    > http://www.dobreprogramy.pl/Google-prezentuje-szkla-
    kontaktowe-dla-diabetykow,News,51632.html

    > dodac tylko lacznosc z telefonem.

    Nie jestem diabetykiem. ;) I jestem przeciwnikiem soczewke kontaktowych. ;)

    -=-

    Ale jak widać -- problem ekranów wielkich kątowo,
    lecz o małych gabarytach, jest już rozwiązany...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2014-01-23 18:44:45
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > Muszę oddzwaniać na swój koszt. ;)

    Ja nie mam jakiegos megafullwypas pakietu, ale ciagle mi zostaje polowa...

    JAk mozna realnie przegadac kilkaset minut miesiacznie?

    To niewyobrazalne /dla mnie/

    > Nie jestem diabetykiem. ;) I jestem przeciwnikiem soczewke kontaktowych. ;)

    no to google glas pewnie bedzi emiec funkcje HUD-a z telefonu
    /koniecznie nexus 5/

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 40. Data: 2014-01-24 19:23:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mr misio" lbrke5$mur$...@n...news.atman.pl

    > Ja nie mam jakiegos megafullwypas pakietu, ale ciagle mi zostaje polowa...

    > JAk mozna realnie przegadac kilkaset minut miesiacznie?

    W Play mam 5 pln na rok.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'