  • 21. Data: 2014-01-22 19:04:16
    Temat: Re: Android - pytanie o aplikację, głośność dzwonienia
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > Bywa jednak i tak, że nadmiar cierpliwości (jak u mnie
    > z okulistką) daje złe efekty -- najwyraźniej zawsze
    > i wszędzie należy zachować zdrowy umiar.

    Trza wyposrodkowac. :D

    miedzy dwa dzwonki a miesiac dzwonienia :D

    > bardzo wazny kontakt z rejestracji.
    >
    > Gorzej wówczas, gdy nie wyświetlił się żaden lub wyświetlił
    > się taki, którego zupełnie nie znasz a w pamięci masz masę
    > dziwnych (stale nowych) numerów spamerów sprzedających garnki
    > czy inne cuda.

    Ja nie mam :D

    > Ja bym oderwał się od pisania.

    Ja tez, ale tylko wtedy gdyby dzwonil dzonek z grupy tych pilnych :D

    /w androidzie dalej nie umiem tego ustawic, w nokii dzialalo od zawsze
    przypisywanie dzwonkow do grup w sposob banalny/

    > A że zazwyczaj w czasie pisania
    > telefon jest pod ręką z uwagi na SMSowaty charakter bankowania,
    > więc długo nie każę czekać swoim rozmówcom.

    ...chyba, ze tesciowa :D

    > U mnie by nie spadła -- spamerzy dzwonią stale z nowych.
    > Można też znaleźć pewne prawidłowości w numeracji spamerów.

    Uwierz, jest ich mniejszosc. Wiekszosc uzywa zastrzezonych. A ci co sie
    dowiem, ze dzwonia z widocznych zostaja dodani do grupy cisza-nie
    odbierac. Ani nie dzwoni ani nic.

    > Ja zwykle pędzę.

    Sprawdz jak to jest nie pedzic :D

    WWycisz dzwonek na zero i wibre. Odbierzesz tylko jak tel w zasiegu
    wzroku i sie zaswieca.

    > Konieczność (czy choćby potrzeba) oddzwonienia.

    Ale mozna selekcjonowac - mama? oddzwaniam. wazny klient - oddzwaniam.
    nie wiem kto? hmmm, rzucemoneta :D dupozawracacz - nie oddzwaniam.

    > Może nawet dałoby się uzupełnić oko stosownym wyświetlaczem?...

    Da sie zapewne :D

    To juz jest
    http://www.dobreprogramy.pl/Google-prezentuje-szkla-
    kontaktowe-dla-diabetykow,News,51632.html

    dodac tylko lacznosc z telefonem.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 22. Data: 2014-01-22 19:05:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mr misio" lbot70$9vn$...@n...news.atman.pl

    > Zawsze to jakies obejscie niedoskonalosci systemu :D

    Można wziąć periodyczną ;) melodyjkę, wyciąć z niej fragment,
    sklonowac go wielokrotnie tak, aby każdy fragment miał inną
    głośność, po czym te fragmenty zołżyć w jedną całość. ;)

    Ja jednak wolę wibracje.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2014-01-22 19:06:54
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > "mr misio" lbmp90$k40$...@n...news.atman.pl

    > No właśnie -- kupa... ;)

    nie tragizuj :D

    notepad jest, wordpad - jest - list do babci napiszesz, przegladaka jest
    - pofejsikujesz i pogooglasz, firewall jakis jest, program do filmow i
    muzy jakis jest, paincik jest, przegladarka obrazkow jakas jest, ogolnie
    moze nie ultra wygodnie i ultra bezpiecznie ale mozna uzywac komputera.

    ...a patrzac na cierpienia nowego usera nexusa 5 to tam nawet ciezko
    wyslac sms po wlaczeniu urzadzenia :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 24. Data: 2014-01-22 19:08:00
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > Można też telefon podzielić na dwie części -- implant ;) noszony
    > stale (najlepiej chyba w okolicach ucha) przy sobie i telefon
    > właściwy, aby móc określić odległość telefonu od ucha. ;)

    a gdzie dac implat wykrywajacy ze siedze na kibelku i przelaczajacy
    telefon w tryb "nie przeszkadzac"? :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 25. Data: 2014-01-22 19:25:45
    Od: mr misio <m...@g...pl>

> [...]
    > sklonowac go wielokrotnie tak, aby każdy fragment miał inną
    > głośność, po czym te fragmenty zołżyć w jedną całość. ;)

    Wibracji tak nie mozesz wyciac :D

    Swoja droga - czy jest sofcik pozwalajacy na zmiane wibracji.

    zamiast wrr wrr wrr wrr wrr wrr wrr wrr wrr wrr

    zeby bylo np.

    wrr wrr wrrrrrrrrrrrrrr wr wr wr wrr wrr wrr wrr WRRRRRRRRR wrr wrr wrr
    wrr ?? :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 26. Data: 2014-01-22 19:45:00
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    >
    > zeby bylo np.
    >
    > wrr wrr wrrrrrrrrrrrrrr wr wr wr wrr wrr wrr wrr WRRRRRRRRR wrr wrr wrr

    Calendar Snooze, oprocz tego full innych opcji dotyczacych przypomnien.

  • 27. Data: 2014-01-22 19:54:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mr misio" napisał w wiadomości
> [...]
    >zeby bylo np.
    >wrr wrr wrrrrrrrrrrrrrr wr wr wr wrr wrr wrr wrr WRRRRRRRRR wrr wrr

    Na samsungu jest.
    W ustawieniach/dzwieki/wibracje jest i kilka do wyboru i tworzenie
    wlasnych.

    J.

  • 28. Data: 2014-01-22 20:13:45
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Calendar Snooze, oprocz tego full innych opcji dotyczacych przypomnien.

    Super :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 29. Data: 2014-01-22 20:14:23
    Temat: Re: Android - pytanie o aplikacj?, g?o?no?? dzwonienia
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F napisał:

    > Na samsungu jest.
    > W ustawieniach/dzwieki/wibracje jest i kilka do wyboru i tworzenie
    > wlasnych.

    Chyba jednak kupie jakis DROGI WYPASIONY LANSERSKI telefon na Androidzie
    ... dla tych wibracji :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 30. Data: 2014-01-22 21:28:21
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 22.01.2014 19:08, mr misio pisze:

    > a gdzie dac implat wykrywajacy ze siedze na kibelku i przelaczajacy
    > telefon w tryb "nie przeszkadzac"? :D

    o ile wiem, można kupić naklejki nfc, dzięki którym telefon moze
    zmieniać profile dzwiękowe. jedna naklejka do kabury, jedna do kieszeni
    i sprawa załatwiona.

    ToMasz