  • 41. Data: 2014-01-26 11:41:40
    Temat: Re: Android - pytanie o aplikację, głośność dzwonienia
    Od: Marek <p...@s...com>

    Temat rozwiązany. Koresponduję z Twórcami IntelliRing. Za 2 tygodnie
    ukaże się wersja realizująca moje postulaty. W tej chwili już w miarę
    dobrze działa lecz nie do końca. Wprowadzają oni zmianę w postaci
    wprowadzenia różnych rodzajów detekcji wyciągnięcia telefonu z kieszeni
    w zależności od modelu telefonu. Kłopot mieli z tym, że w różnych
    telefonach czujniki są różnej jakości. I tak np. niezawodny czujnik
    zbliżeniowy z Nexusa 5 był bardzo zawodny w innych modelach Nexusa podobno.

    W tej chwili dzwonek ścisza się gdy wyciągniemy telefon z kieszeni pod
    warunkiem, że pomieszczenie jest jasne. To ma się zmienić i Nexus 5
    będzie bezwarunkowo reagował w ten sposób. Telefony z gorszymi
    czujnikami będą inne algorytmy stosowały aby jakoś ratować sytuację. Tak
    więc polecam ten produkt.

    Marek

  • 42. Data: 2014-01-26 11:43:59
    Od: Marek <p...@s...com>

    > Można też telefon podzielić na dwie części -- implant ;) noszony
    > stale (najlepiej chyba w okolicach ucha) przy sobie i telefon
    > właściwy, aby móc określić odległość telefonu od ucha. ;)

    I... już temat nawet jest rozwiązany :-) Poczytaj o tym w mojej
    odpowiedzi samemu sobie do wątku otwierającego dyskusję. Odpowiedź
    brzmi: IntelliRing (za 2 tygodnie będzie jeszcze lepiej).

    Marek