  • 1. Data: 2014-01-23 01:34:12
    Temat: Android...nie wiem gdzie zapytać :)
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Szukam darmowej aplikacji dla Android, która potrafi się "dodać" do menu
    kontekstowego z listy dzwoniących/wybieranych lub z listy kontaktów tak, aby
    można utworzyć automatycznie wpis w kalendarzu.
    Sytuacja: Ktoś dzwoni i po zakończonej rozmowie przytrzymanie "tapnięcia"
    rozwija menu z mozliwością utworzenia wpisu w kalendarzu. Play google
    oferuje sporo w tej kwestii ale najczęściej są to aplikacje zastepujące
    dialer, który najczęściej "zamula". Nic ciekawego nie znalazłem, może ktoś
    wskaże?

    Jesli NTG to proszę wskazać właściwą grupę.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 2. Data: 2014-01-23 08:28:59
    Temat: Re: Android...nie wiem gdzie zapytać :)
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-23 01:34, MichaelData(R) pisze:
> [...]
    > zastepujące dialer, który najczęściej "zamula". Nic ciekawego nie
    > znalazłem, może ktoś wskaże?
    >
    > Jesli NTG to proszę wskazać właściwą grupę.

    Niekoniecznie NTG, bo już parę sensownych odpowiedzi na pytanie czysto o
    Andka dostałem właśnie tutaj, ale przyjrzyj się forum.android.com.pl,
    choć wiadomo - przeszukiwanie forum jest dość uciążliwe.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2014-01-23 15:18:24
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    sqlwiel" <"nick wydumał(a) w
    news:52e0c4ba$0$2221$65785112@news.neostrada.pl :
    > Niekoniecznie NTG, bo już parę sensownych odpowiedzi na pytanie czysto o
    > Andka dostałem właśnie tutaj, ale przyjrzyj się forum.android.com.pl, choć
    > wiadomo - przeszukiwanie forum jest dość uciążliwe.

    Hmm, po zmianie słów kluczowych dokopałem się do czegoś takiego:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=callba
    ckassistant.alarmspider.com&hl=pl

    http://www.2kgroup.com/EN/Home.html ale nie jestem w pełni szczęśliwy.
    Inesoft dla WM miał kiedyś fajne rozwiązanie ale na Androida nie mają :/
    http://www.inesoft.com/eng/index.php?in=phone.html
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 4. Data: 2014-01-23 17:03:53
    Od: W <w...@w...pl>

    MichaelData(R) wystukał, co następuje:

> [...]
    > Play google oferuje sporo w tej kwestii ale najczęściej są to aplikacje
    > zastepujące dialer, który najczęściej "zamula". Nic ciekawego nie

    Hm,
    nie do końca to czego potrzebujesz, ale:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=app.ca
    lltrack

    dodaje do kalendarza wszystkie zdarzenia telefoniczne (można skonfigurować
    osobny kalendarz), działa automatycznie w tle, zajmuje raptem kilkadziesiąt
    *kilobajtów* (więc mikrob) :)

  • 5. Data: 2014-01-24 00:40:11
    Od: "MichaelData" <s...@o...com>

    "W" wydumał(a) w wiadomości ID news:XnsA2BEAD8ADDC76wuathome@at.home
> [...]
    > osobny kalendarz), działa automatycznie w tle, zajmuje raptem kilkadziesiąt

    Dzięki ale przy +/- 25 połączeniach dziennie, po miesiącu robi się "burdel" w
    kalendarzu :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 6. Data: 2014-02-18 17:19:32
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    MichaelData wydumał(a) w news:52e1a85b$0$2159$65785112@news.neostrada.pl :
    > "W" wydumał(a) w wiadomości ID news:XnsA2BEAD8ADDC76wuathome@at.home
    lltrack
    > Dzięki ale przy +/- 25 połączeniach dziennie, po miesiącu robi się
    > "burdel" w kalendarzu :)

    Jakby ktos szukał, przetestowałem przez miesiąc:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dg
    .gtd.android.lite&hl=pl

    (DGT GTD & Task List [Alpha]) + paczka do obsługi Toodledo (synchro
    automatyczne z mozliwoscią edycji przez www/wtyczka w przegladarce.
    Zrezygnowałem jednak z kalendarza wbudowanego w telefon do takich celów,
    ponieważ kalendarz w DGD jest zwyczajnie lepszy i szybszy. Opcje programu
    (nieodebrane połaczenia, jako przypomnienie) i wiele innych "przebudowały"
    trochę moje spojrzenie na całość zadań i przypomnień a funkcje, które sa
    najbardziej przydatne przyswoiłem. Przynajmniej rozdzieliłem "pracę" od
    prywatnych zadań. Oczywiście wszystko jest (nadal) darmowe. Polecam. Mozna
    oczywiście serwis Toodledo synchronizować nawet z Oulook lub innego klienta
    poczty/zadań czyli całość powiązać w jedno.

    --
    Michael________(TM)