    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android - nawigacja Google, której nie ma
    Date: Sat, 04 Dec 2010 18:49:10 +0100

    W dniu 2010-12-04 11:38, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Fri, 3 Dec 2010 21:47:36 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Google navigation korzysta z tych samych map, które widać w Google Maps
    > Fakt udostępnienia nawigacji lub nie zależy od wyłącznego widzimisię firmy
    > i jej niezrozumiałem strategii rynkowej.

    Stąd pewnie moje zaskoczenie faktem niemożności uruchomienia nawigacji
    mimo iż mapy są dobrze opracowane na pierwszy rzut oka. Kompletnie
    niezrozumiała polityka Googli. Znów marketing staje się zakałą w rozwoju
    cywilizacji.

    Przy okazji odkryłem właśnie konkurencyjną nawigację w telefonie. Nazywa
    się to "panel samochodowy". Jest tam m.in. funkcja "miejsce docelowe".
    Jednakże za mapy trzeba zapłacić parę euro nie wiadomo komu i co to za
    firma w ogóle. Czy ma to coś wspólnego z Google? Orientujesz się może w
    temacie?